کد خبر : 1723290 | 14 آذر 1399 ساعت 17:11 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

شانگهای بدون اسکار و هالک باخت ولی صعود کرد

دیدارهای پایانی گروه H نیز برگزار شد که تیم چونبوک با وجود پیروزی، از دور این رقابت ها کنار رفت.

شانگهای بدون اسکار و هالک باخت ولی صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان در گروه H برگزار شد. دیدارهایی که جنبه تشریفاتی داشت چرا که تکلیف تیم های اول و دوم این گروه از قبل مشخص شده بود.
در یکی از این دیدارها، تیم شانگهای SIPG که صعودش به عنوان تیم دوم قطعی شده بود، در مقابل چونبوک موتورز با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.


سئونگ جو مهاجم 22 ساله چونبوک در نیمه نخست هر دو گل این تیم را به ثمر رساند. ویتور پریرا سرمربی شانگهای که از صعود تیمش به مرحله بعد اطمینان داشت، در این بازی به بازیکنان اصلی خود استراحت داد و با تیم دومش به میدان رفت.


بازیکنانی نظیر اسکار، ریکاردو لوپز و آرون موی در این دیدار غایب بودند. هالک مهاجم تنومند و برزیلی شانگهای که پس از درگیری با پریرا در جریان دیدار مقابل یوکوهاما مارینوس، از اردوی تیم کنار گذاشته شده است، در این بازی همچون 2 دیدار گذشته غایب بود.


چونبوک موتورز که به عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی کره جنوبی با روحیه ای بالا در این رقابت ها شرکت کرد و یکی از مدعیان اصلی حضور در فینال بود، عملکرد ضعیفی داشت و خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت.


در دیگر دیدار این گروه نیز تیم یوکوهاما مارینوس که پیش از این صعودش به عنوان تیم نخست قطعی شده بود، به مصاف سیدنی اف سی رفت که حاصل تلاش دو تیم تساوی یک – یک بود.


در پایان رقابت ها در این گروه، یوکوهاما مارینوس با 13 امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. حریف این تیم امروز و از میان تیم های سوون سامسونگ کره جنوبی و یا گوانگژو اورگراند مشخص خواهد شد. شانگهای SIPG نیز با 9 امتیاز و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد. آنها باید به مصاف ویسل کوبه ژاپن بروند.

دیدگاه‌ها