کد خبر : 1723305 | 14 آذر 1399 ساعت 19:40 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی، نورافکن یا دانیال؛

سه راه‌حل نویدکیا برای جای خالی سروش

محرم نویدکیا برخلاف میل باطنی‌‌اش، در مقابل نفت مسجد سلیمان ناچار به ایجاد تغییر در ترکیب 11 نفره دلخواهش شده است.

 سه راه‌حل نویدکیا برای جای خالی سروش

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در هفته های سوم و چهارم رقابت های لیگ بیستم و با پایان دوران مصدومیت محمد محبی، در سیستم 3-3-4 از نفرات زیر استفاده کرد:
پیام نیازمند - محمدرضا مهدی زاده، محمد نژاد مهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری و سجاد شهباززاده.


نویدکیا از یک بازی قبل‌تر تصمیم خود را در خط میانی نهایی کرد و با انتقال نورافکن به پست مدافع چپ، از کریمی به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرد و یک و خط جلوتر از این بازیکن جوان نیز جلال علی محمدی و سروش رفیعی بازی کردند ولی حالا سروش 4 کارته شده و کادر فنی سپاهان باید فکری برای جایگزینی او داشته باشد.


چند گزینه در این زمینه مقاب نویدکیا و کادر فنی تیم قرار دارند که در ادامه اشاره می کنیم:


ا- بازگشت کیانی به ترکیب اصلی


در صورتی که این تصمیم گرفته شود، مانند دقایق پایانی دیدار برابر سایپا، بار دیگر کیانی از ابتدا وارد زمین خواهد شد و محمد کریمی یک خط جلوتر می رود تا در کنار جلال علی محمدی دو هافبک تهاجمی تیم باشند.

 

1550245

 

سروش رفیعی در این صحنه که قصد داشت به شکل آکروباتیک ضربه بزند و دروازه سایپا را باز کند، برای چهارمین مرتبه طی چهارمین مسابقه لیگ بیستم با کارت زرد داور جریمه شد؛ صحنه ای که از قاب دوربین نورویک آلاوردیان ثبت شده است.

 

2- بازگرداندن نورافکن به خط میانی


نورافکن از دیدار هفته دوم به پست دفاع چپ بازگشته و شایان مصلح نیمکت نشین شده است. در صورتی که تصمیم کادر فنی سپاهان، پر کردن جای خالی سروش با نورافکن باشد، این بازیکن به جلال و کریمی اضافه می شود و شایان مصلح در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد.


3- استفاده از دانیال اسماعیلی‌فر در پست هافبک هجومی


یکی از ویژگی های خرید جدید طلایی پوشان قدرت شوتزنی بالای او است که به خصوص در دیدارهایی که حریف فوتبالی بسته و تدافعی را ارائه می‌کند، می‌تواند راهگشا باشد. استفاده از محمد کریمی در پست هافبک دفاعی و حضور جلال و دانیال به عنوان دو هافبک هجومی،یکی دیگر از گزینه های در دسترس کادر فنی سپاهان خواهد بود.
البته بسته به اینکه محرم نویدکیا تیمش را در روز غیبت سروش با یک هافبک تدافعی یا دو هافبک دفاعی وارد زمین خواهد کرد نیز می‌تواند گزینه‌های دیگری پیش روی این سرمربی جوان و خوش فکر قرار بدهد.

دیدگاه‌ها