کد خبر : 1726889 | 02 دی 1399 ساعت 13:07 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین-سون، تکرار دوباره زوج شیرر- شرینگهام

آلن شیرر با ستایش از هری کین و سون هیونگ مین دو مهاجم اصلی تاتنهام می‌گوید این دو به زوج شیرر- شرینگهام این سال‌ها تبدیل شده اند.

هری کین-سون، تکرار دوباره زوج شیرر- شرینگهام

به گزارش "ورزش سه"، آلن شیرر اسطوره فوتبال انگلیس که زمانی پیراهن شماره 9 تیم ملی انگلیس را به تن کرده و بازوبند کاپیتانی سه شیرها را به بازو می‌بست می‌گوید از شیفتگان هری کین ستاره گلزن و کاپیتان تاتنهام است. شیرر می‌گوید هری کین و سون هیونگ مین در خط حمله تاتنهام زوجی تشکیل داده اند که او را به یاد زوج استثنایی او و تدی شرینگهام در سالهای گذشته می اندازد.

 

1555892

 

شیرر که بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر جزیره است می‌گوید بهتر از خیلی‌ها می‌داند تشکیل یک زوج درخشان در خط حمله به چه معنی است. او به زوجی که در کنار تدی شرینگهام تشکیل داده بود اشاره کرده و می‌گوید هری کین و سون را درست مثل زوج خودش و شرینگهام می‌داند.

 

آلن شیرر در گفتگو با بی بی سی گفت: " کین و سون هر دو مهاجمینی در کلاس جهانی هستند و در زمان بازی آنقدر هماهنگ کار می‌کنند که شگفت انگیز است. هر دوی آنها به دقت می‌دانند در ذهن دیگری چه می‌گذرد و قبل از رسیدن توپ می‌توانند حرکت بعدی شان را پیش بینی کنند".

 

1555894

 

اسطوره فوتبال انگلیس در ادامه گفت: " من هم چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی هم بازی‌های درخشانی در خط حمله داشته ام اما تدی در سطح دیگری بود. او آنقدر باهوش بود که بازی در کنارش را لذت بخش می‌کرد. شرینگهام سرعت زیادی نداشت ولی هوش بالایش این را جبران می‌کرد. من نوع هماهنگی هری کین و سون را خیلی شبیه به هماهنگی خودم و تدی شرینگهام می دانم".

 

 

دیدگاه‌ها