کد خبر : 1727650 | 06 دی 1399 ساعت 12:38 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

به انتخاب دیلی میل

تیم منتخب لیگ برتر با حضور حداقلی لیورپول و سیتی

روزنامه دیلی میل تیم منتخب لیگ برتر انگلیس در نیمه اول فصل جاری را انتخاب کرد. نکته جالب حضور کم‌تعداد بازیکنان لیورپول و سیتی در این تیم است.

تیم منتخب لیگ برتر با حضور حداقلی لیورپول و سیتی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی میل تیم منتخب نیمه اول فصل جاری لیگ برتر جزیره را انتخاب کرد. نکته جالب این است که از قهرمان فصل گذشته و صدرنشین این فصل یعنی لیورپول تنها یک بازیکن در این تیم منتخب حضور دارد و از منچسترسیتی هم هیچ بازیکنی به جمع یازده بازیکن تیم منتخب راه نیافته است.

 

دروازه بان- الکس مک‌کارتی – ساوتهمپتون

مک‌کارتی از 11 بازی ساوتهمپتون در این فصل چهار کلین شیت به نام خود ثبت کرده و در بین دروازه بانهای تیمهای لیگ برتری بیشترین پیشرفت را داشته است.

 

1557020

 

دفاع راست – ریس جیمز – چلسی

ریس جیمز مدافع جوان چلسی در این فصل موفق شده به گزینه اول فرانک لمپارد برای پست دفاع راست چلسی تبدیل شود و کاپیتان باسابقه باشگاه، سزار آسپیلی‌کوئتا را به حاشیه براند.

 

1557021

 

دفاع وسط – تیاگو سیلوا – چلسی

وقتی فرانک لمپارد در تابستان گذشته تیاگو سیلوای 36ساله را به خدمت گرفت بسیاری از هواداران چلسی از تصمیم او متعجب بودند. اما این مدافع برزیلی نشان داد دقیقا همان مهره ای است که آبی ها به آن نیاز دارند و حالا به بازیکن فیکس چلسی تبدیل شده است.

 

1557019

 

دفاع وسط – وسلی فوفانا – لستر

مدافع جوان لسترسیتی که از ماه اکتبر به لستر منتقل شده به سرعت خودش را به عنوان یکی از بهترین جوانان این تیم مطرح کرده و در ترکیب لستر فیکس شده است.

 

1557017

 

دفاع چپ – اندی رابرتسون – لیورپول

تنها لیورپولی حاضر در تیم منتخب دیلی میل امسال هم بار دیگر نشان داده که برای یورگن کلوپ مهره ای قابل اعتماد در سمت چپ خط دفاعی است.

 

1557010

 

هافبک دفاعی- پیر امیل هویبرگ – تاتنهام

هافبک دانمارکی مقتدر و مورد علاقه ژوزه مورینیو به تیم منتخب راه یافته است. مورینیو چندین بار از عملکرد هویبرگ تمجید کرده است.

 

1557011

 

هافبک تهاجمی – سون هیونگ مین – تاتنهام

سون هیونگ مین در فصل جاری آنقدر درخشان بازی کرده که بعید است در هر تیم منتخب لیگ برتر نام او دیده نشود. سون تا اینجا 11 گل به ثمر رسانده که به اندازه تعداد گلهای او در فصل گذشته بوده است.

 

1557018

 

هافبک تهاجمی – برونو فرناندس – منچستریونایتد

منچستریونایتد که حالا از آن به عنوان شانس قهرمانی لیگ برتر یاد می شود بدون حضور فرناندس غیر قابل تصور بود. هفت گل و چهار پاس گل او نشان می دهد که این ستاره پرتغالی برای یونایتد چه اهمیتی دارد.

 

1557012

 

هافبک تهاجمی – جک گرلیش – استون ویلا

کاپیتان استون ویلا در این فصل نمایشهای درخشانی داشته و برای تیمش پنج گل زده و پنج پاس گل داده. در لیگ برتر تنها هافبکهای تهاجمی که نسبت به گرلیش نقش بیشتری در پیروزی تیم شان داشتند سون و برونو فرناندس بوده اند.

 

1557016

 

مهاجم – هری کین – تاتنهام

کاپیتان تاتنهام با زدن 9 گل در 11 بازی نشان داده که مثل همیشه شم گلزنی بسیار قوی ای دارد. او در این مدت 10 پاس گل هم داده که بیشترین آمار پاس گلش در لیگ برتر بوده است.

 

1557014

 

مهاجم – دومینیک کالورت لوین

مهاجم گلزن اورتون در 14 مسابقه برای تیمش 11 گل به ثمر رسانده است. او نسبت به فصل گذشته عملکرد به مراتب بهتری داشته و تعداد شوتهای در چارچوب او در این فصل از همه بازیکنان لیگ برتر بیشتر بوده است.

 

1557015

 

1557030

تصویر شماتیک تیم منتخب لیگ برتر به انتخاب دیلی میل

 

 

دیدگاه‌ها