کد خبر : 1728203 | 09 دی 1399 ساعت 12:10 | 14.9K بازدید | 3 دیدگاه

رنگرز: چمن ورزشگاه نساجی را سریعا تعویض می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت تمام تلاشمان این است تا هر چه سریعتر نسبت به تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر اقدام کنیم.

رنگرز: چمن ورزشگاه نساجی را سریعا تعویض می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حسن رنگرز در گفت و گویی ضمن عذرخواهی بابت وضعیت چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر، اظهار داشت: شرایطی که در دیدار پرسپولیس و نساجی اتفاق افتاد  خارج از اراده ما بود. بخشی از آن جوی و بخشی هم مربوط به عملیات عمرانی بود که در طی ۲ سال گذشته صورت گرفت. 


وی ادامه داد: مجموعه اعتباری معادل ۲۰ میلیارد تومان در دو سال گذشته را برای استادیوم وطنی که در اختیار باشگاه نساجی است، شامل ساخت سکوی ضلع شرقی و غربی، دکل و اسکوربورد و ترمیم چمن در نظر گرفتیم اما در حین عملیات عمرانی بخشی از زه کشی ضلع شرقی دچار انسداد شد و حجم بارش آن روز بر این قضیه دامن زد.


وی افزود: به نظر من داور همچون هفته دوم و دیدار پیکان و شهرخودرو که در شهر قدس اتفاق افتاد، با توجه به بارش شدید باران شاید در بین دو نیمه می توانست بازی را متوقف کند.


وی در مورد اینکه چه میزان از 20 میلیارد تومان تخصیص داده شده، برای این استادیوم هزینه شده است، گفت: تقریبا ۵ ماه پیش میزبان محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری بودیم  و اعتباری برای چمن و سکوی ضلع غربی تخصیص داده شد و  در زمانی که نساجی با مشکل رو به رو نشود چمن را ترمیم خواهیم کرد.

 

1556865


او گفت: برآورد ما و هیئت فوتبال این بود که اگر بخواهیم در این مقطع زمانی نسبت به تعویض چمن اقدام کنیم، عملا فوتبالدوستان از دیدن بازی های نساجی در استادیوم خانگی محروم خواهند شد.


مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تمام تلاشمان این است تا با قید فوریت و اولویت هرچه سریعتر چمن ورزشگاه وطنی را تعویض کنیم حالا چه چمن مصنوعی جدید و یا چمن طبیعی و به لحاظ اعتباری مشکل جدی نداریم. ولیکن بحث بازه زمانی بود که می خواستیم به زمان استراحت تیم‌ها در میان فصل موکول کنیم.


وی ادامه داد: در اقلیم مازندران به لحاظ حجم بارش چمن طبیعی زود از بین می رود  و امسال نزدیک به 200 میلیون تومان بابت ترمیم چمن استادیوم هزینه کرده ایم. اگر ملاحظه برگزاری رقابت های لیگ نبود قطعا چمن ترمیم می شد و این موضوع بهسازی و نوسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر به  اولویت برای ورزش استان تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها