کد خبر : 1729086 | 13 دی 1399 ساعت 21:21 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

سون هیونگ مین: با هری کین تله پاتی داریم

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام مدعی شد دیدار مقابل لیدزیونایتد بسیار دشوار بوده است.

سون هیونگ مین: با هری کین تله پاتی داریم

به گزارش "ورزش سه"، امروز تاتنهام موفق شد با ارائه نمایشی درخشان با سه گل لیدزیونایتد را مغلوب کرده و خود را به رتبه سوم جدول لیگ برتر برساند. اما امروز روز ویژه ای برای سون هیونگ مین بود و او موفق شد گل شماره 100 خود را برای تاتنهام به ثمر برساند. حالا سون هیونگ مین در مورد این دستاورد و البته همکاری فوق العاده در ماه های اخیر با هری کین صحبت کرده است.

 

1555892

 

سون هیونگ مین گفت: "بازی واقعا دشواری پیش رو داشتیم و ما از کیفیت لیدزیونایتد باخبر بودیم. آنها تیم فوق العاده ای هستند، اما ما سه بار موفق به گلزنی شده و دروازه خود را نیز بسته نگه داشتیم، پس شروع سال جدید برای تاتنهام فوق العاده بود."

 

سون هیونگ مین در مورد به ثمر رساندن 100 گل برای اسپرز گفت: "من از رسیدن به دستاورد بسیار خوشحال بوده و از هم تیمی هایم سپاسگزارم. من این کار را به تنهایی انجام ندادم و برای این موفقیت بزرگ به کمک زیادی نیاز داشتم. من و هری کین مدت هاست برای افرایش قدرت همکاری مان در زمین تلاش کرده و به دنبال بهبود کیفیت خود هستیم. البته من امروز موفق نشدم به هری کین پاس گل بدهم و به همین دلیل کمی ناراحتم. من و او از موقعیت یکدیگر خبر داریم، اما گاهی در میدان با هم صحبت می کنیم و برخی اوقات نیز این همکاری به صورت تله پاتی ایجاد می شود."

دیدگاه‌ها