کد خبر : 1730260 | 19 دی 1399 ساعت 23:00 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان ذوب‌آهن امیر در سکوت کمپ الیاف

تبریزی روی دست منشا بلند می‌شود

به دور از هیاهوی تمرینات استقلال، در کمپ الیاف یکی دو بازیکن جدید از امیدهای پررنگ قلعه نویی برای درخشش بیشتر در ادامه رقابت های لیگ محسوب می شوند.

تبریزی روی دست منشا بلند می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از این بازیکنان مرتضی تبریزی است که از یک هفته پیش تمریناتش را با گل گهر آغاز کرده تا در ابتدای نیم فصل دوم با دریافت مجوز بازی دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد.


تبریزی پیش از این در دوره سرمربیگری امیر قلعه نویی در ذوب آهن برای او بازی کرده و با اخلاق و رفتار این سرمربی باتجربه آشنا است. جالب اینکه در آن تیم کاپیتان دوم ذوبی ها بود و در غیاب قاسم حدادی فر جلوتر از سایر بازیکنان وارد میدان می شد اماانتقالش به استقلال، در شرایطی که به نظر می رسید دوره تازه ای از فوتبالش آغاز شود، تبدیل به کابوسی برای این مهاجم همدانی الاصل شد و مرتضی را دوسه سالی از درخشش دور کرد.


تبریزی اما اکنون سرحال و با روحیه تمرینات اختصاصی خود را کنار سایر ستارگان گل گهر به انجام رساند تا امیرقلعه نویی با امیدواری بیشتری به ادامه رقابتهای لیگ فکر کند. تیم او در حال حاضر بهترین گلزن لیگ یعنی گادوین منشا را در اختیار دارد و البته یکی از بهترین سرزنان فوتبال ایران نیز به نام یونس شاکری در جمع گل گهری ها است اما بازیکنی با کیفیت و تجربه مرتضی تبریزی می تواند برگ برنده آبی پوشان گل گهر باشد که هرچقدر هم بخواهند توقعات را پایین بیاورند بازهم با حضور امیر قلعه نویی به چیزی جز بالانشینی و کسب سهمیه فکر نمی کنند.

 


مساله مهم اما انگیزه این مهاجم باتجربه برای بازگشت مقتدرانه به فوتبال و رقابت با مهاجم توانمندی مثل منشا برای حضور در ترکیب و البته گلزنی است. او که سابقه رقابت بر سر آقای گلی را در ذوب آهن دارد، حالا در گل گهر هم می خواهد به روزهای خوب برگردد و در این مسیر با وجود حضور کوتاه مدتش در تمرینات تیم سیرجانی اما کمک همبازیان را همراه خود می بیند. بازیکنان گل گهر حالا تبریزی را به خوبی در تیم پذیرفته اند و به عنوان یک بزرگتر روی او حساب ویژه ای باز کردند که این مساله در بازگشت تبریزی به روزهای خوب اهمیت ویژه ای دارد.


حضور تبریزی در تمرین امروز گل گهر در شرایطی بود که این تیم روز یکشنبه یک بازی تدارکاتی در وقفه لیگ برتر برگزار خواهد کرد اما معلوم نیست تبریزی شرایط به میدان رفتن را داشته باشد یا خیر. او امروز در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه نیز مودبانه از آنها عذرخواهی کرد و گفت می خواهد فعلا در سکوت و آرامش به شرایط خوبش برگردد و بعد از آنکه در گلزنی موفق شد، آنوقت به سوالات پاسخ بدهد.


هرچه که باشد تبریزی به واسطه دو فصل حضور در استقلال و بالا و پایین هایش بسیار مورد توجه و مد نظر خبرنگاران حوزه فوتبال است و همه دوست دارند او ناگفته هایی را از این دوره طولانی به زبان بیاورد. اگرچه تبریزی آرام تر و کم حاشیه تر از این حرفها است که فعلا در دام خبرنگاران و نیت‌های شیطنت‌آمیزشان بیفتد!

 

1560628


او که حالا کوله باری از تجربه را در فوتبال به همراه دارد، در مواجهه با اتفاقات غیرقابل پیش بینی فوتبال روی باز خود را پنهان نمی کند. درست مثل هواداری که امروز به محل تمرین گل گهر رفت و وقتی با تبریزی مواجه شد، از علاقه خواهر کوچکش به استقلال و این مهاجم گفت. این هوادار در ادامه صحبت با تبریزی از او خواست تا صبر کند تا به صورت تصویری با خواهرش ارتباط بگیرد و این بازیکن هم روی گوشی آن هوادار دقایقی با استقلالی کوچک مد نظر به صحبت پرداخت و از او بابت محبتش تشکر کرد.
بنابراین فعلا آنطور که او دوست دارد باید همه چیز در سکوت پیش برود. درست مثل ورزشکاری که آنقدر متمرکز است که در یک ورزشگاه پرشور صد هزار نفری صدای هیچ چیز جز چرخش توپ را نمی‌شنود.

دیدگاه‌ها