کد خبر : 1730270 | 20 دی 1399 ساعت 00:00 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

دل پیرو: میلان برای قهرمانی بسته نشده است

جوزپه برگومی و الساندرو دل پیرو در مورد نامزدهای قهرمانی در این فصل ایتالیا صحبت کردند.

دل پیرو: میلان برای قهرمانی بسته نشده است

به گزارش "ورزش سه"، رقابت نردیکی بین سه تیم میلان، اینتر و یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی در سری آ در فصل جاری وجود دارد و ممکن است بعد از 9 سال بالاخره نام فاتح اسکودتو تغییر یابد. جوزپه برگومی و الساندرو دل پیرو، دو اسطوره پرافتخار دو باشگاه اینتر و یوونتوس در شبکه اسکای اسپورت با یکدیگر گفت و گو کرده و بیشتر در خصوص شرایط اینتر رای کسب عنوان قهرمانی صحبت کردند.

 

1487769

 

جوزپه برگومی گفت: "ما یوونتوس را در نظر نمی گیریم و این انصاف نیست، زیرا فشار زیادی بر اینتر وجود دارد. من نمی گویم که آنها تیم قدرتمندی در اختیار ندارند، اما معتقدم اختلاف زیادی بین اینتر با یووه، میلان و ناپولی وجود ندارد. مردم می گویند اگر اینتر موفق به کسب عنوان قهرمانی نشود ناکام محسوب می شود، اما تیم های قدرتمند دیگری نیز در کوس حضور دارند و در مورد سایر باشگاه ها چنین حرفی زده نمی شود. اگر ناپولی، میلان و رم قهرمان نشوند هیچ اتفاقی نمی افتد."

 

الساندرو دل پیرو در پاسخ گفت: "چنین فشاری طبیعی بوده و در مورد تیم هایی که موفق نمی شوند وجود دارد. اینتر می تواند به این تیم قهرمان شود، اما میلان برای کسب عنوان بسته نشده است. اینتر در گذشته در آستانه فتح عنوان قهرمانی بود."

 

اما جوزپه برگومی در پاسخ عنوان کرد: "آیا مطمئن هستی اینتر در گذشته به قهرمانی نزدیک شده بود؟ آنها دو بار زیر نظر لوچانو اسپالتی چهارم شدند و این موفقیت نیست."

 

دیدگاه‌ها