کد خبر : 1730271 | 20 دی 1399 ساعت 00:11 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل جدید رئال مادرید برای جذب ستاره بایرن

رئال مادرید امیدوار است کمپانی آدیداس به این تیم در مسیر جذب داوید آلابا کمک کند.

راه حل جدید رئال مادرید برای جذب ستاره بایرن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد داوید آلابا با باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر می رسد جدایی این مدافع 28 ساله و اتریشی از بایرن مونیخ قطعی باشد. رئال مادرید جدی ترین مشتری داوید آلابا محسوب می شود و برخی نشریه ها خبر از توافق کامل او با باشگاه اسپانیایی برای انتقال به مادرید در پایان فصل داده اند. امروز نشریه آ.اس جزئیات جدیدی از این انتقال فاش کرده است.

 

1559478

 

با توجه به مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، رئال مادرید برای پرداخت دستمزد مورد نطر داوید آلابا مشکل خواهد داشت. علت اصلی عدم توافق این بازیکن با بایرن مونیخ، درخواست دستمزد سالانه 12 میلیون یورو خالص از سوی این بازیکن بود و پرداخت این رقم برای رئال مادرید نیز آسان نیست.

 

اما به نظر می رسد فلورنتینو پرز با کمپانی آدیداس برای تامین این رقم وارد مذاکره شده است. انتقال داوید آلابا به مادرید به سود برند رئال مادرید خواهد بود و کمپانی ادیداس نیز از فروش لباس این بازیکن سود خواهد برد. به همین علت پرز امیدوار است آدیداس در پرداخت بخشی از دستمزد داوید آلابا همکاری کرده و پروسه انتقال او را تسهیل کند. این در حالیست که یکی از دلایل مهم عدم توافق رئال مادرید با سرخیو راموس برای تمدید قرارداد، درخواست این باشگاه برای کاهش دستمزد مدافع اسپانیایی و عدم قبول این خواسته از سوی سرخیو راموس است. احتمالا داوید آلابا در صورت انتقال به رئال مادرید به پر درآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها