کد خبر : 1730272 | 20 دی 1399 ساعت 00:57 | 30.3K بازدید | 3 دیدگاه

گلادباخ 3 - 2 بایرن مونیخ؛ کلیشه برعکس!

بایرن مونیخ در شبی عجیب با نتیجه 2-3 مغلوب گلادباخ شد.

گلادباخ 3 - 2 بایرن مونیخ؛ کلیشه برعکس!


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شبی که ابتدا با دو گل از گلادباخ پیش افتاد و به نظر می رسید پیروزی آسانی در انتظارش باشد، سه بار دروازه خود را باز شده دید و با نتیجه 2-3 مقابل گلادباخ شکست خورد. بایرن هفته گذشته شکست مقابل ماینتس را تبدیل به پیروزی کرد، اما این بار همه چیز متفاوت پیش رفت.

 

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 19 به گل اول دست یافت. با هند  فلوریان نویهاوس، بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد و رابرت لواندوفسکی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

1560649

 

اما حملات بایرن ادامه یافت و این تیم در دقیقه 26 به گل دوم رسید. لئون گورتزکا پشت محوطه جریمه گلادباخ صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

1560651

 

اما گلادباخ در صدد جبران برآمده و در دقیقه 35 اختلاف را به حداقل رساند. روی پاس عمقی استیندل، یوناس هافمن در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای محکم دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.

 

اما گلادباخ در لحظات پایانی نیمه نخست به گل تساوی نیز دست یافت. صحنه قبل تکرار شد و باز هم روی پاس عمقی و تماشایی استیندل و در میان غفلت مدافعان بایرن، یوناس هافمن در موقعیت تک به تک موفق شد با ضربه ای زمینی گل دوم را به ثمر برساند تا دو تیم با قبول تساوی 2-2 راهی رختکن شوند.

 

اما گلادباخ نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی سریع به گل سوم هم دست یافت. روی ارسال عرضی و زمینی هافمن،  فلوریان نویهاوس در پشت محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای فنی به گوشه دروازه، زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

 

بایرن سراپا حمله شد و در دقیقه 61 و روی ارسال کینگزلی کومان می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه سر لواندوفسکی دقیق نبود و از بالای دروازه گلادباخ به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و روی همکاری لواندوفسکی و داوید آلابا فرصت داشت به گل تساوی دست یابد، اما حضور به موقع مدافعان گلادباخ مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در اوقات اضافی و روی ارسال یک ضربه ایستگاهی بود که نیکلاس سوله تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما گینتر روی خط توپ را برگرداند و دروازه را نجات داد تا در نهایت گلادباخ با نتیجه 2-3 به برتری دست یابد.

دیدگاه‌ها