کد خبر : 1730357 | 20 دی 1399 ساعت 14:10 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت سولسشر به ستاره هلندی برای فرار از انتقادها

نام دونی فن‌دبیک، ستاره هلندی یونایتد، پس از اینکه از سوی سولسشر تنها برای دو دقیقه مقابل ‌سیتی به زمین فرستاده شد، در سرتیتر گزارش های زیادی دیده شد.

فرصت سولسشر به ستاره هلندی برای فرار از انتقادها

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور دو دقیقه‌ای فن‌دبیک در بازی نیمه نهایی جام اتحادیه یونایتد برابر سیتی که به شکست این تیم انجامید، اکنون مربی شیاطین سرخ می گوید که نظرش را راجع به این بازیکن تغییر داده و در دیدار این تیم برابر واتفورد در FA Cup به او از ابتدا بازی خواهد داد.

 

هواداران منچستریونایتد در فضای مجازی سولسشر را بابت به زمین فرستادن فن‌دبیک تنها برای دو دقیقه، مورد انتقاد قرار دادند و در توییتر تعویض دیرهنگام سرمربی شیاطین سرخ را "ننگین" نامیدند.

رسانه های هلندی پیش از این بازی به فن‌دبیک، که مدتی بود برای منچستریونایتد به زمین نرفته بود، توصیه کردند که اگر باز هم از ترکیب بیرون ماند، چمدان های خود را ببندد و یونایتد را ترک کند.

 

1560790

 

پیش از بازی امروز منچستریونایتد برابر واتفورد از سولسشر راجع به فن‌دبیک سوال شد و سرمربی سرخ‌ها قول داد که او را به ترکیب بازگرداند.

 

سولسشر راجع به بازگشت فن‌دبیک به ترکیب گفت:"من بارها به این سوال پاسخ داده‌ام. مثال های بسیاری از بازیکنان باکیفیتی هست که نیاز به اندکی زمان دارند.

هم ما و هم دیگر باشگاه ها از این مثال ها زیاد دارند. گاهی اوقات زمان می برد. از هوادارانش و آنهایی که به او اهمیت می دهند نمی شود انتظار داشت که ساکت بمانند، مخصوصا وقتی از او انتظار بهترین عملکرد را دارند.

دونی در بازی برابر واتفورد برای ما بازی خواهد کرد و این یک شانس دیگر برای اوست. من با او صحبت کردم و بار دیگر تاکید کردم که چقدر برای او ارزش قائلیم. او بازی می کند و این یک شانس خوب دیگر برای اوست که از نو شروع کند."

دیدگاه‌ها