کد خبر : 1730497 | 21 دی 1399 ساعت 01:22 | 18.1K بازدید | 3 دیدگاه

اوساسونا 0-0 رئال: سفیدها صدر را دوست ندارند

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل اوساسونا با تساوی 0-0 متوقف شد.

اوساسونا 0-0 رئال: سفیدها صدر را دوست ندارند

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که بارش شدید برف در پامپلونا، شرایط دشواری را در ورزشگاه ال‌سادار رقم زده بود، شاگردان زین‌الدین زیدان نتوانستند از این دیدار خارج خانه به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل برسند و به این ترتیب، بار دیگر فرصت صعود به صدر جدول را از دست دادند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در ادامه بازیکنان میزبان هم پیش کشیدند و در دقیقه 18 روی ارسال دیدنی روبن گارسیا، این کایری بود که صاحب موقعیت شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.

 

1561015

 

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل بودند اما در ایجاد موقعیت گلزنی، توفیق چندانی نداشتند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد اما پس از آن، این بازیکنان رئال بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما باز هم نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه اوساسونا ایجاد کنند که بخشی از آن به دلیل شرایط جوی بود.

بازی با همین روند ادامه داشت و حتی حضور ماریانو دیاز و ایسکو هم نتوانست شرایط بازی را تغییر چندانی بدهد.

 

1561016

 

 

در دقیقه 86 بود که اوساسونا می توانست به گل برتری برسد اما بعد از اینکه ضربه بودیمیر توسط بازیکنان رئال بلوکه شد، ضربه بعدی را  جانی رودریگز زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 90 این رئالی ها بودند که می توانستند سه امتیاز بازی را از آن خود کنند اما مندی نتوانست از فرصتی که بنزما ایجاد کرده بود، استفاده کند و ضربه اش را به بیرون زد.

در نهایت تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها