کد خبر : 1730504 | 21 دی 1399 ساعت 01:57 | 72K بازدید | 3 دیدگاه

هنوز نمی دانیم کی بر می گردیم

زیدان: این فوتبال بود؟ بازی باید لغو می شد

زین الدین بازی پس از توقف تیمش برابر اوساسونا به گلایه از برگزار کنندگان مسابقه پرداخت.

زیدان: این فوتبال بود؟ بازی باید لغو می شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته با مشقت فراوان و پس از 4 ساعت معطلی در فرودگاه باراخاس توانست به پامپلونا برود تا امروز برابر اوساسونا قرار بگیرد. تا ساعات انتهایی شب، وضعیت برگزاری بازی نامشخص بود اما در نهایت تیم داوری تشخیص داد که بازی به انجام برسد.

تلاش دو تیم در نهایت نتیجه ای نداشت و در هوایی برفی به تساوی بدون گل رسیدند.

 

 

1561012

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« با شرایط بدی به اینجا رسیدیم و در زمین تا جایی که می توانستیم سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم. این یک بازی فوتبال نبود و حس بدی در پایان مسابقه دارم. هنوز نمی دانیم چه زمانی می توانیم به مادرید برگردیم. معتقدم این بازی باید لغو می شد.»

 

 

1561013

 

 

زیدان ادامه داد:« تکرار می کنم این یک بازی فوتبال نبود ولی در هر صورت به تاریخ پیوست. شرایط طوری است که نمی دانیم حالا چه باید بکنیم و حتی چه زمانی قادر به برگشت هستیم. دنبال توجیه نیستم ولی گلایه دارم چون این فوتبال نبود. مردم دوست دارند یک بازی فوتبال در شرایط درست را تماشا کنند. بازهم می گویم که از وضعیت بازی امروز ناراضی هستم ولی کاری از دست مان ساخته نبود. زمین مسابقه اصلا شرایط ارائه یک بازی خوب فوتبال را نداشت و واضح است که بازی باید به تعویق می افتاد.»

 

 

دیدگاه‌ها