کد خبر : 1730576 | 21 دی 1399 ساعت 13:44 | 22.5K بازدید | 2 دیدگاه

مشکل اصلی سیتی برای جذب همزمان مسی و راموس

منچستر سیتی به دنبال شکار سرخیو راموس، کاپیتان تاثیرگذار رئال مادرید، است.

مشکل اصلی سیتی برای جذب همزمان مسی و راموس

به گزارش "ورزش سه"، از سرخیو راموس به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدافعان در بین هم‌نسلان‌اش نام برده می‌شود و اکنون منچسترسیتی به دنبال بستن قرارداد با او است.

 

منچسترسیتی مدت‌هاست از نزدیک وضعیت راموس را پیگیری می کند و با اتمام قرارداد راموس در تابستان، کاپیتان رئال اکنون آزاد است تا با دیگر تیم ها مذاکره کند.

منچستر سیتی و PSG دو باشگاهی هستند که بیشترین شانس را برای شکار کاپیتان 34 ساله رئال مادرید دارند. به نظر می رسد که راموس که نتوانسته با رئال بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد، به زودی مقصد جدیدی را برای ادامه حرفه‌اش انتخاب خواهد کرد.

 

سرخیو راموس 15 سال در رئال مادرید توپ زد و حالا جدایی کاپیتان از این تیم نزدیک است. گفته می شود که دو طرف بر سر مبلغ و مدت زمان قرارداد به توافق نرسیده اند. راموس پیشتر گفته بود که مبلغ پیشنهادی رئال بسیار کمتر از ارزش او و توانی که برای تیم می گذارد، است.

 

1561122

 

از سوی دیگر منچسترسیتی قادر است با توجه به اینکه لازم نیست در تابستان و با اتمام قرارداد راموس و رئال، مبلغی به تیم اسپانیایی بپردازد، می تواند انتظارات مالی راموس را به خوبی برآورده کند.

 

در حال حاضر بعیدترین سناریو، ماندن راموس در سانتیاگو برنابئو است.

 

سیتیزن ها در حال حاضر با لیونل مسی، ستاره بارسلونا، نیز در ارتباط هستند و قهرمان سابق لیگ برتر به دنبال فرصتی برای به خدمت گرفتن مسی نیز هست. البته پرداخت دستمزدهای فضایی راموس و مسی ممکن است برای سیتیزن‌ها اندکی مشکل‌ساز باشد.

به نظر می رسد که اگر سیتی قصد دارد لیونل مسی را به خدمت بگیرد، باید از رویای خرید سرخیو راموس دست بکشد.

 

دیدگاه‌ها