کد خبر : 1730688 | 21 دی 1399 ساعت 21:04 | 36.3K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه دربی ۹۴؛

حمایت شدید هیئت مدیره پرسپولیس از یحیی

عضو هیئت مدیره پرسپولیس حمایت سفت و سختی را از یحیی گل‌محمدی انجام داد.

حمایت شدید هیئت مدیره پرسپولیس از یحیی

به گزارش ورزش سه، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که مدیرعامل، معاون اجرایی و عضو هیئت مدیره این باشگاه در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که شایعاتی پیرامون رابطه نه چندان خوب یحیی گل‌محمدی و هیئت مدیره و تلاش این افراد برای برکناری سرمربی سرخ ها وجود داشت که البته این شایعات، از سوی تمام منابع تکذیب شده‌اند.

 

با این حال غلامعلی محمدعلیپور یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس، دوباره به حمایت از گل‌محمدی پرداخته است: یحیی گل‌محمدی از لحاظ قابلیت‌های فنی خود و مسائل اخلاقی در فوتبال ایران، زبانزد است. شما بازیکنان هم زحمت زیادی می‌کشید و متوجه هستیم که فشار زیادی را تحمل می‌کنید. ما قدردان زحمات شما هستیم.

 

وی همچنین گفت: به نظر من، این تیمی که الان این‌جا می‌بینیم یکی از بهترین‌تیم‌های فوتبالی است که در ایران داشتیم درست مثل تیم ایران که به جام جهانی ۹۸ رفت و با سعی و تلاش خودش، فراتر از انتظارها بود و تاریخ‌ساز شد. برای فردا هم امیدواریم بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم که توام با نتیجه پیروزی و خوشحالی هواداران باشد.

 

این حمایت ویژه در حالی اتفاق می‌افتد که مدیران پرسپولیس برای پیروزی پاداش هم گذاشته‌اند و به نظر می‌رسد شرایط برای شاگردان یحیی گل‌محمدی مهیاست.

دیدگاه‌ها