کد خبر : 1730795 | 22 دی 1399 ساعت 13:42 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ مثل تورنمنت برگزار شد

احمدی: هوگوهای مسابقات لیگ استاندارد نیست

ملی‌پوش تکواندو گفت: هوگوهایی که در لیگ مورد استفاده قرار گرفت مشکل دارد و از سیستم استاندارد جهانی برخوردار نیست.

احمدی: هوگوهای مسابقات لیگ استاندارد نیست

به گزارش "ورزش سه"، سروش احمدی در گفت‌و گو با فارس در خصوص اهمیت برگزاری لیگ تکواندو، اظهار داشت: شرایطی که بیماری کرونا برای سراسر دنیا پیش آورد خیلی از مسابقات را به تعطیلی کشاند. امکان داشت مسابقات لیگ تکواندوی کشورمان هم برگزار  نشود. با عدم برگزاری تمامی مسابقات، بازیکنان هم افت می‌کردند. اما  فدارسیون تکواندو به منظور برگزاری لیگ امسال کار قشنگی انجام داد. نشان داد ورزش تعطیل نیست و لیگ را استارت زد و دوباره اردو، تمرینات و مسابقات تکواندو آغاز شد.

 

وی افزود: تمامی اعضا و بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ تکواندو چند روز از قبل مسابقات لیگ، تست PCR دادند و در هتل قرنطینه شدند. وزن کشی نیز در هتل بود و همه نفرات از هتل بیرون نمی‌رفتند تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.

 

احمدی با اشاره به اینکه رقابت های لیگ امسال مثل تورنمنت شده بود، عنوان کرد: این شکل برگزاری تورنمنت‌وار مسابقات لیگ تکواندو خیلی بهتر است که همه تکواندوکاران حداقل یک بازی را انجام بدهند. باید مسابقات برگزار می‌شد، چون یک سال، هیچ بازی نداشتیم و از میادین دور بودیم. 

 

ملی‌پوش تکواندوی ایران با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات لیگ، باعث شد تا آمادگی تکواندوکاران محک بخورد، یادآور شد: مسابقات قهرمانی آسیا و رقابتهای بین‌المللی را در ماههای آینده، پیش‌رو داریم. یکی از شرط‌های سرمربی تیم ملی برای حضور در اردو، شرکت در مسابقات لیگ است. سرمربی تیم ملی تکواندو رقابتهای لیگ را می‌بیند و اگر عملکرد تکواندوکاری رضایت بخش بود به تیم ملی دعوت می‌شود.

 

تکواندوکار تیم شهرداری ورامین در مورد استاندارد نبودن هوگوها در مسابقات لیگ، خاطرنشان کرد: هوگوهایی که در لیگ مورد استفاده قرار گرفت مشکل دارد و از سیستم استاندارد جهانی برخوردار نیست. در این لیگ المپین‌ها و بازیکنان برتر بازی می‌کنند. سازمان لیگ تکواندو که می‌تواند این چنین رقابتهای به روز و با کیفیتی را برگزار کند. نسبت به تغییر هوگوها هم به روز شود تا سطح حرفه‌ای لیگ بهتر شود.

 

دیدگاه‌ها