کد خبر : 1730797 | 22 دی 1399 ساعت 14:06 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید یورگن کلینزمن از هالند؛

کلینزمن: هالند استثنایی است!

نمایش عالی ارلینگ هالند برابر لایپزیش نظر یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، را نیز به خود جلب کرده است

کلینزمن: هالند استثنایی است!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در دیدار دورتموند برابر لایپزیش به فرم ایده‌آل خود بازگشته بود و نمایش خیره‌کننده او، به چشم یورگن کلینزمن که خود از بهترین گلزنان تاریخ بوندسلیگاست نیز آمده است.

 

دو گل هالند در دیدار برابر لایپزیش تعداد گل های این ستاره 20 ساله را به 12 گل در 10 بازی در این فصل رساند و نه تنها لایپزیش را از صعود به صدر جدول باز داشت که دورتموند را نیز به فاصله پنج امتیازی با بایرن مونیخ در صدر جدول رساند.

 

یورگن کلینزمن، مربی سابق بایرن مونیخ و هرتا برلین، که خود در دوران بازی با تیم بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شده و برای این تیم 110 گل به ثمر رسانده، بسیار تحت تاثیر نمایش هالند در این بازی قرار گرفته است.

 

1559405

 

او گفت: "هالند تاثیر خود را در این بازی گذاشت. نه تنها دو گل زیبا زد، بلکه به تنهایی با تمام خط دفاع لایپزیش جنگید. عملکرد او خیلی خیلی تحسین برانگیز بود. به نظر می رسد که او ماه به ماه قوی تر شده و تبدیل به بازیکن بهتری می شود. او دارد به بلوغ می رسد و بازیکنی بسیار خاص و استثنایی است.

 

دورتموند شانس بردن جام را دارد، آنها تیم بسیار جاه‌طلبی هستند. باشگاه بزرگی هستند. هالند آنجا راحت است و با جیو رینا، جیدون سانچو و مخصوصا مارکو رویس خیلی خوب یکدیگر را درک می کنند و با چشم بسته همدیگر را پیدا می کنند."

 

ارلینگ هالند در یک سال حضورش در دوتموند در 25 بازی بوندسلیگا برای این تیم 25 گل زده و در 34 بازی خود برای دورتموند در تمام رقابت‌ها 35 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها