کد خبر : 1730800 | 22 دی 1399 ساعت 14:23 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

با حکم کمیته تعیین وضعیت؛

پایان روزهای تلخ وسخت ترکمان در سپاهان

مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان از این پس می تواند با صلاحدید محرم نویدکیا برای طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر بازی کند.

پایان روزهای تلخ وسخت ترکمان در سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته در شرایطی مهدی ترکمان از پارس جنوبی جم به سپاهان منتقل شد که این انتقال از همان ابتدا مورد اعتراض باشگاه بوشهری قرار گرفت؛ این اعتراض ابتدا در کمیته وضعیت فدراسیون مطرح شد که پس از مدتی با صدور رای این کمیته، ترکمان توانست کارت بازی در سپاهان را دریافت کند.

 

اما پارس جنوبی دوباره به این رای اعتراض کرد و پرونده در کمیته استیناف باز شد. ترکمان که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد مصدوم شده بود، از آن پس برای زردپوشان به میدان نرفت و روزهای بسیار سختی را در اصفهان پشت سر گذاشت. این بازیکن که در اولین حضور خود موفق به گلزنی برای طلایی پوشان شده بود با تیم تمرین می کرد ولی در اردوهای قبل از بازی حضور نداشت و  به خاطر باز بودن این پرونده در کمیته استیناف، مسئولان سپاهان ترجیح دادند روی او ریسک نکنند و او هنوز فرصت بازی در رقابت های لیگ برتر در دوره بیستم را به دست نیاورده است.

 

پس از گذشت این روزهای تلخ، حالا با مشخص شدن رای کمیته استیناف مبنی بر تبرئه این بازیکن از شکایت پارس جنوبی، او مشکلی برای حضور در مسابقات ندارد و با نظر کادرفنی می‌تواند در بازی‌های آینده برای طلایی پوشان اصفهانی به میدان برود.

دیدگاه‌ها