کد خبر : 1730803 | 22 دی 1399 ساعت 15:30 | 39.2K بازدید | 1 دیدگاه

ادواردو کاماوینگا:

پیوستن به رئال؟ ببینیم چه خواهد شد

پدیده جوان باشگاه رن فرانسه که اخیرا ملی پوش هم شده به شایعات پیوستنش به رئال واکنش نشان داد.

پیوستن به رئال؟ ببینیم چه خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، طی ماه‌های اخیر بارها گفته شد که ادواردو کاماوینگا پدیده جوان و 18 ساله باشگاه رن در تیررس رئال مادرید قرار دارد و زین الدین زیدان درخواست کرده او هر طور که شده به سانتیاگوبرنابئو منتقل شود.

کاماوینگا فصل قبل نمایشی خیره کننده در رن داشت و همین باعث شد تا او مورد توجه پاری سن ژرمن و رئال مادرید قرار گیرد.

این هافبک جوان با وجود پیشنهادهای وسوسه انگیز در تیمش باقی ماند اما او دوست دارد که راهی یک تیم بزرگ تر به ویژه رئال مادرید شود.

 

 

1560070

 

 

او اخیرا با جاناتان بارنت به عنوان مدیر برنامه ها قرارداد امضا کرده است. بارنت مدیر برنامه های گرت بیل است و با رئال همواره رابطه خوبی داشته تا جایی که گفته می شود او قرار است مسیر انتقال ستاره 18 ساله به باشگاه مادریدی را هموار کند. کاماوینگا البته از بایرن، یوونتوس و پی اس جی هم پیشنهاد دارد.

 

 

1551486

 

 

این هافبک جوان در مصاحبه با"کانال فوتبال کلوب" و در مورد علاقه رئال مادرید گفت:« واضح است که وقتی باشگاهی بزرگ مثل رئال به شما علاقه مند می شود، اتفاقی فوق العاده استثنایی است با این حال اکنون بازیکن رن هستم و تمرکزم روی این باشگاه است. فعلا با خونسردی به آینده نگاه می کنم و در پایان فصل و پس از ملاقات با ایجنتم و سران باشگاه در مورد جدایی ام گفت و گو خواهم کرد. ببینیم چه می شود.»

 

 

 

 

 

کاماوینگا ادامه داد:« پدرم همیشه به من توصیه می کند که هرگز گذشته ام را فراموش نکنم. اینکه از کجا به اینجا رسیده ام. می دانم باید به کجا بروم. رفتن به رئال مادرید؟ به مسائل زیادی بستگی دارد.»

 

دیدگاه‌ها