کد خبر : 1730804 | 22 دی 1399 ساعت 14:18 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید بالاخره از پامپلونا فرار کرد

کاروان رئال مادرید بالاخره مجوز پرواز از پامپلونا را دریافت کرد و به مالاگا رفت.

رئال مادرید بالاخره از پامپلونا فرار کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از سه روز اقامت در پامپلونا بالاخره رئال مادرید توانست مجوز خروج از این شهر را بگیرد. جمعه گذشته رئال مادرید پس از معطلی 5 ساعته در فرودگاه باراخاس توانست به پامپلونا پرواز کند و شنبه شب برابر اوساسونا در یک هوای سرد و برفی به میدان رفت. رئال در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد تا دو امتیاز حیاتی را از دست بدهد.

 

 

1561552

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال پس از بازی بسیار عصبانی بود و گفت که بازی باید لغو می شد و اینکه هنوز نمی دانند با توجه به شرایط جوی چه زمانی می توانند به مادرید برگردند. در نهایت رئال نتوانستد به مادرید بگردد چرا که فرودگاه باراخاس روز گذشته بسته بود اما امروز با بهتر شدن شرایط جوی رئال توانست مجوز پرواز بگیرد اما نه برای مادرید.

 

 

1561551

 

 

رئال پنجشنبه باید در مالاگا بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برابر بیلبائو برگزار گند و مسئولان باشگاه به دلیل ضیق وقت تصمیم گرفتند تیم مستقیما از پامپلونا به مالاگا برود.

به این ترتیب رئال بین یک هفته تا ده روز( در صورت رسیدن به فینال سوپرکاپ) از مادرید به دور خواهد بود هرچند که ممکن است پس از بازی با بیلبائو موقتا به مادرید برگردد. رئال اگربه فینال برود، باید راهی شهر سویل شود تا با برنده دیدار بارسا و سوسیداد مصاف دهد.

 

دیدگاه‌ها