کد خبر : 1730841 | 22 دی 1399 ساعت 16:35 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت نیمار در آستانه بازی لو کلاسیک (عکس)

نیمار ستاره برزیلی پی اس جی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت از امروز به تمرینات تیمش بازگشت تا مهیای بازی با مارسی در لو کلاسیک فرانسه شود.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان شکست 1-0 ماه گذشته پاری سن ژرمن مقابل لیون، نیمار ستاره برزیلی PSG به شدت مصدوم شد و در حالیکه از شدت ناراحتی به گریه افتاده بود با برانکارد به بیرون زمین انتقال یافت.

 

 

1553375

 

 

در مورد شدت مصدومیت او گفته می شد ممکن است رباط صلیبی او آسیب دیده باشد و برخی منابع هم ادعا می کردند مچ پایش پیچ خورده و دو ماه دیگر می تواند به میادین برگردد.

یک هفته بعد اما تیم پزشکی پی اس جی تایید کرد که مصدومیت نیمار جدی نیست و حتی نشریه اکیپ گزارش داد که ستاره برزیلی تنها سه هفته به دور از میادین می ماند.

در نهایت او یک ماه پس از مصدومیت شرایط حضور در تمرینات را پیدا کرد و از امروز در اختیار سرمربی جدید پی اس جی "مائوریسیو پوچتینو" قرار گرفت. همراه با نیمار دو مصدوم دیگر پی اس جی یعنی کیمپمبه و لئاندرو پاردس نیز در تمرین حاضر شدند ولی رافینیا به دلیل ابتلا به کرونا هنوز نمی تواند در تمرین حاضر باشد.

 

 

1561597

 

هنوز مشخص نیست که پوچتینو در بازی سوپرکاپ فرانسه برابر مارسی که چهارشنبه شب برگزار می شود روی نیمار ریسک خواهد کرد یا خیر ولی به نظر می رسد او به بازی شنبه برابر آنژه خواهد رسید.

دیدگاه‌ها