کد خبر : 1730844 | 22 دی 1399 ساعت 16:30 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

خورخه والدانو:

رئال اشتباه رونالدو را در مورد راموس تکرار نمی کند

والدانو بر این اعتقاد است که سرخیو راموس با وجود همه حرف و حدیث ها قراردادش را تمدید می کند.

رئال اشتباه رونالدو را در مورد راموس تکرار نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر می رسید تا قبل از شروع سال جدید میلادی، رئال و سرخیو راموس برای تمدید قرارداد به توافق برسند، در نهایت اینطور نشد و اخیرا ال چیرینگیتو ادعا کرد که راموس به فلورنتینو پرز رئیس رئال گفته است که پیشنهاد تمدید را قبول نمی کند و از این پس به پیشنهادات دیگر خود فکر خواهد کرد.

شایعات در مورد راموس زیاد است و با توجه به اینکه او طبق قانون می تواند با باشگاه های دیگر وارد مذاکره شود، گمانه زنی های زیادی در مورد آینده او می شود. راموس قرارداد دو ساله بدون کسر دستمزد می خواهد ولی رئال مادرید یک ساله با کاهش 10 درصدی دستمزد را به او پیشنهاد داده است.

 

 

1560044

 

 

خورخه والدانو مربی و بازیکن آرژانتینی سابق رئال که مقطعی مدیر ورزشی باشگاه نیز بود، در مورد قضیه راموس به اوندا سرو گفت:« به شخصه معتقدم راموس در نهایت قراردادش را تمدید خواهد کرد. اگر این اتفاق رخ ندهد، اشتباهی بزرگ از سوی هر دو طرف خواهد بود. همین اتفاق در مورد رونالدو رخ داد تا هم رئال دیگر نتواند فاتح لیگ قهرمانان شود و هم رونالدو دستش از توپ طلا دور شود.»

 

والدانو در مورد گلایه های رئال در مورد سفر به پامپلونا و بازی برابر اوساسونا در شرایط بد جوی گفت:« اگر هواپیما در آن شرایط بد فرودگاه توانست پرواز کند، پس دیگر مسئولیتی بر عهده لالیگا نیست.»

 

 

1561012

 

 

نقش تعویض های بد زیدان در تساوی بدون گل رئال برابر اوساسونا:« هر بار می بینم که مربیان را به چیزهایی محکوم می کنیم که شایسته اش نیستند. انتقادات به زیدان برای این تساوی غیرمنصفانه است. او قرار نیست مسئول هر ناکامی باشد.»

 

دیدگاه‌ها