کد خبر : 1730845 | 22 دی 1399 ساعت 16:47 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

حساب ویژه پوچتینو روی پدیده سابق بارسلونا

ژاوی سیمونز پدیده هلندی سابق بارسلونا خیلی زود توانسته مائوریسیو پوچتینو را به خود علاقه مند کند.

حساب ویژه پوچتینو روی پدیده سابق بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو به تازگی جانشین توماس توخل روی نیمکت پاری سن ژرمن شده و از دو بازی اول خود توانسته 4 امتیاز برای پاریسی ها بگیرد. 

پی اس جی ابتدا در زمین سنت اتین با تساوی 1-1 متوقف شد اما دو روز پیش توانست برست را در یک بازی خانگی با سه گل در هم بکوبد. در هر دو فهرست پی اس جی مائوریسیو پوچتینو از ژاوی سیمونز 17 ساله دعوت کرده است. پدیده هلندی محصول آکادمی لاماسیا بارسلونا که تابستان 2019 به پی اس جی پیوست.

 

 

1561537

 

 

سیمونز یکی از بهترین های لاماسیا بود اما در نهایت حاضر به تمدید قرارداد با بارسا نشد و به جمع پاریسی ها پیوست. او در تمرینات پیش فصل پی اس جی حاضر بود و در دوران توخل دو بار هم در فهرست 21 نفره قرار گرفت ولی فرصت بازی پیدا نکرد.

سیمونز در فهرست 21 نفره دو بازی اخیر پی اس جی تحت نظر پوچتینو هم حضور داشته ولی به میدان نرفت هرچند به نظر می رسد سرمربی آرژانتینی به زودی او را در ترکیب قرار خواهد داد چرا که گفته می شود به وی اعتقاد زیادی دارد.

 

 

1561539

 

 

سیمونز قرار بود روزی ستاره بزرگ بارسلونا شود اما مقصدی دیگر را برای خود انتخاب کرد. به نظر با انتخاب پوچتینو به عنوان سرمربی جدید پی اس جی، او حالا مسیر برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم را هموارتر می بیند.

 

دیدگاه‌ها