کد خبر : 1730875 | 22 دی 1399 ساعت 18:59 | 30K بازدید | 3 دیدگاه

برای گل پایانی؛ قایدی تعویض نشد

اگر مهدی قایدی در ثانیه های پایانی بازی موفق به گلزنی نمی شد شاید به خود برای دربی نمره قبولی نمی داد.

برای گل پایانی؛ قایدی تعویض نشد

به گزارش "ورزش سه"، البته مهدی قایدی در این بازی در پستی به میدان رفت که خیلی از بازی در آن فضا راحت به نظر نمی رسد به این خاطر که باید به عقب برگردد و توپ گیری هم کند که این با توجه به توان بدنی اش کار سختی است. با ورود شیخ دیاباته شرایط کمی برای مهدی قایدی بهتر شد چرا که به پست قبلی اش برگشت و در کنار شیخ دیاباته بازی کرد. این تدبیر موثر واقع شد و مهدی فرصت و فضای بهتری برای بازی به دست آورد.

 

یک پاس خوب عرضی برای او کافی بود تا به داخل بزند و روی پای موافق ضربه ای به دروازه بزند که تبدیل به گل شود. او این قدر روی صحنه ای که پا به توپ شد امیدوار بود که به راحتی تو سر توپ زد و یک بازیکن را از بازی خارج کرد و توپش راهی دروازه شد.

 

مهدی قایدی می شد به خاطر فعالیت های کمش پیش از پایان بازی تعویض شود اما محمود فکری به دلیل نیاز به گل او را در زمین نگه داشت و این تدبیر شرایط بازی را برای استقلال تغییر داد. این درس خوب برای محمود فکری بود که مهدی قایدی در روزی که خیلی بازی اش به چشم نمی آید باز هم می تواند دست به یک کار بزرگ بزند؛ سبک بازی مهدی قایدی در گذشته متفاوت بود. تیم برای او بازی می کرد و او برای تیم اما الان مهدی قایدی باید به عقب برگردد و توپ گیری کند. این او را خسته می کند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد پرسپولیس در دفاع پرتعداد بود و اگر یک بازیکن به سمت مهدی قایدی می رفت بازیکن دیگری فضا را پوشش می داد و حتی در صحنه گل هم پرسپولیس چند بازیکن پشت توپ داشت اما تبحر مهدی قایدی موجب شد توپ تبدیل به گل شود.

دیدگاه‌ها