کد خبر : 1730950 | 22 دی 1399 ساعت 22:20 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: زلاتان فردا چند دقیقه بازی می کند

استفانو پیولی، سرمربی میلان می گوید دیدار فردای این تیم مقابل تورینو در کوپا ایتالیا برای زلاتان ابراهیموویچ از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیولی: زلاتان فردا چند دقیقه بازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب از سری مسابقات جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا میزبان تورینو خواهد بود. روسونری ابتدای هفته در چهارچوب رقابت های سری آ رودرروی تورینو قرار گرفت و حالا فردا شب در فاصله چند روز دوباره به مصاف این تیم می رود‌.

 

 

1561782

 

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان پیش از بازی فردای تیمش مقابل تورینو گفت: " از نظر ذهنیت و انگیزه ما باید سعی کنیم که در هر مسابقه پیروز شویم. ما تیم بسیار جوانی هستیم و این باشگاه اعتبار زیادی دارد. هدف ما پیشرفت کردن است و می‌دانیم که فردا مقابل حریفی با انگیزه قرار خواهیم گرفت."

 

بازی کردن زلاتان ابراهیموویچ در مسابقه فردا: " این لحظه بسیار مهمی برای او خواهد بود چرا که باید فردا دقایقی مقابل تورینو به میدان برود. او باید ریتم خود را بهبود ببخشید و دقایق بیشتری به میدان برود. زلاتان فردا این فرصت را در اختیار خواهد داشت. در مورد دیگر بازیکنان مصدوم باید بگویم که همه اکنون بهتر هستند اما جلسه تمرینی فردا تعیین کننده خواهد بود."

 

 

1561781

دیدگاه‌ها