کد خبر : 1730951 | 22 دی 1399 ساعت 22:45 | 38.4K بازدید | 2 دیدگاه

مارتین برایثویت:

جذب مهاجم جدید توسط بارسا به من انگیزه می دهد

مارتین برایثویت، ستاره دانمارکی بارسلونا از جذب مهاجم جدید توسط این تیم استقبال کرد.

جذب مهاجم جدید توسط بارسا به من انگیزه می دهد

به گزارش "ورزش سه"، مارتین برایثویت پشت سر ستاره هایی نظیر لیونل مسی و آنتوان گریزمان مهاجم ذخیره بارسلونا در فصل جاری به حساب می آید. با این حال برخی انتقادات نسبت به خط حمله تیم رونالد کومان در فصل جاری وارد شده و همین موضوع شایعاتی را درباره احتمال جذب مهاجم توسط بارسلونا در نقل و انتقالات پیش رو ایجاد کرده است.

 

در همین ارتباط مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی بارسلونا به احتمال جذب بازیکن در فاز هجومی توسط این تیم واکنش نشان داده و می‌گوید: " من دوست دارم که بازیکنان دیگری به اینجا بیایند. در واقع طبیعی است که در باشگاهی مانند بارسلونا که آرزوی کسب بهترین ها را دارد، چنین اتفاقی رخ دهد‌‌.

 

 

1561783

 

 

شما باید درون تیم یک رقابت داشته باشید. در واقع نمی توانید همیشه به گروه کوچکی از بازیکنان اعتماد کنید. به این ترتیب است که شما می‌توانید در هر مسابقه بیشترین بهره را از همه بازیکنان خود بگیرید. این اتفاق من را نمی ترساند و بیشتر باعث افزایش انگیزه ام می شود."

 

گفتنی است که با وجود صحبت های مطرح شده از سوی مهاجم دانمارکی، شایعاتی در رابطه با علاقه بارسا به فروش این بازیکن وجود دارد اما باید دید تا چه میزان واقعیت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها