کد خبر : 1731035 | 23 دی 1399 ساعت 14:07 | 39.6K بازدید | 1 دیدگاه

با جذب حق‌وردی و اضافه شدن شریفی؛

ایرانی‎ها سومقائیت را قبضه می‎‌کنند (عکس)

حالا حجت حق‌وردی نیز به صورت رسمی به تیم سومقائیت پیوسته و هدف بعدی مسئولان این باشگاه جذب مهدی شریفی است که یک دوره موفق را در این تیم پیش از بازگشت به پرسپولیس تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه برخی تیم‌ها نظیر پرسپولیس به دنبال جذب حجت حق‌وردی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ بیستم  برای تقویت بخش دفاعی تیم‌هایشان بودند، ولی این بازیکن درنهایت تصمیم دیگری گرفت و بازی در فوتبال آذربایجان را به حضور در لیگ برتر ایران ترجیح داد و حالا به صورت رسمی به عضویت سومقائیت درآمده است.


پیش از این نیز علی قربانی پس از اینکه امیرقلعه نویی از حضور روی نیمکت سپاهان استعفا داد، خیلی زود تصمیم به جدایی گرفت و علی‌رغم اینکه دو بازی تا پایان فصل نوزدهم فوتبال ایران باقی مانده بود، به سومقائیت پیوست و با نمایش های خوبی که داشت، توسط دی بیاسی سرمربی ایتالیایی تیم ملی آذربایجان نیز به تیم ملی این کشور دعوت شد و با لباس ملی آذربایجان نیز در رقابت های لیگ ملت های اروپا به میدان رفت.
 

 

 

1561926

 

1561927

 

1561928

 

حالا که سومین بازیکن ایرانی نیز پس از علی قربانی و آدام همتی بازیکن های سابق استقلال و پرسپولیس به سومقائیت اضافه شده‌اند، مسئولان این باشگاه به دنبال استخدام مهدی شریفی هستند و مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان که سابقه بازی در این تیم آذربایجانی را دارد و دوران خوشی را در این تیم تجربه کرده، به زودی چهارمین خرید بنفش پوشان فوتبال آذربایجانی پس از قربانی، همتی و حق وردی لقب خواهد گرفت.


سومقائیت در جدول هشت تیمی رقابت های لیگ آذربایجان با کسب 4 برد، 4 مساوی و 5 شکست، 16 امتیازی است و رتبه پنجم را در پایان هفته سیزدهم مسابقات در اختیار دارد و حالا مسئولان این تیم امیدوارند با بازگشت مهدی شریفی و اضافه شدن حجت حق وردی شرایط بهتری در جدول پیدا کنند و به نفتچی باکو که با 24 امتیاز صدرنشین است، نزدیک شوند.

دیدگاه‌ها