کد خبر : 1731148 | 24 دی 1399 ساعت 01:45 | 25.2K بازدید | 3 دیدگاه

برنلی 0-1 یونایتد: پوگبا، شیاطین را صدرنشین کرد

منچستریونایتد با پیروزی 1-0 مقابل برنلی، به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

برنلی 0-1 یونایتد: پوگبا، شیاطین را صدرنشین کرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله‌گنار سولسشر در ادامه نتایج خوب شان در هفته های اخیر، امشب موفق شدند با تک گل پل پوگبا از سد برنلی عبور کند و بالاتر از لیورپول، در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

برنلی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اول بازی صاحب موقعیت شد اما ضربه بِرَدی از بالای دروازه منچستریونایتد به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. پس از آن بازیکنان یونایتد ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 17، روی ارسال خطرناک لوک شاو، توپ در موقعیت مناسب به برونو فرناندس رسید اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که نیک پوپ، دروازه بان برنلی، حضور داشت.

دو دقیقه بعد، روی حرکت خوب راشفورد و ارسال برونو فرناندس، این مارسیال بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما حضور به موقع بِن می، دروازه برنلی را نجات داد.

در دقیقه 22، اشتباه برونو فرناندس در زمین خودی باعث شد تا بازیکنان برنلی صاحب موقعیت بشوند اما ضربه وود بعد از برخورد با اریک بایی از بالای دروازه به بیرون رفت. سه دقیقه بعد، نوبت ماتیچ بود که با توپ ربایی از حریف، برای مارسیال موقعیت سازی کند اما این بار هم ضربه مهاجم فرانسوی راهی به چهارچوب دروازه برنلی پیدا نکرد.

 

1562098

 

در ادامه بازی متعادل تر شد اما در دقیقه 36، بار دیگر روی ارسال لوک شاو، این هری مگوایر بود که با ضربه سر دروازه برنلی را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل خطای مدافع پیش تاخته منچستریونایتد روی پیترز نپذیرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این منچستریونایتد بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه 45، چیزی نمانده بود که مارسیال سرانجام دروازه حریف را باز کند اما این بار هم نیک پوپ با یک واکنش مناسب توپ را به بیرون فرستاد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، یونایتد بر بازی مسلط شد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 52 به گل برسد اما مارسیال و کاوانی نتوانستند از موقعیتی که برونو فرناندس ایجاد کرده بود، استفاده کنند.

حملات یونایتد ادامه داشت و در دقیقه 56، پای ون بیساکا بار دیگر برونو فرناندس را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او این بار هم راهی به چهارچوب دروازه برنلی پیدا نکرد.

برتری منچستریونایتد ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده برنلی مانع ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 67، روی یک ضربه کرنر، توپ به کاوانی رسید اما ضربه او هم به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

فشار حملات یونایتد سرانجام در دقیقه 71 به ثمر نشست و پوگبا قفل دروازه برنلی را باز کرد. روی حرکت خوب پوگبا از سمت راست و ارسال او به پشت محوطه جریمه برنلی، پوگبا با یک ضربه والی تماشایی دروازه را باز کرد.

 

1562097

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما این منچستریونایتد بود که می توانست در دقیقه 82 به گل دوم برسد اما حضور به موقع بن می، بار دیگر مانع از گلزنی مارسیال شد.

در دقایق پایانی هر دو تیم حملات خطرناکی روی دروازه هم داشتند و موقعیت خوبی برای زدن گل های بعدی ایجاد کردند اما هیچ یک از این موقعیت ها ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان یک گل به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

دیدگاه‌ها