کد خبر : 1731343 | 25 دی 1399 ساعت 01:44 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس 3 - 2 جنوا؛ صعود طاقت فرسا

یوونتوس در دیداری دشوار موفق شد 2-3 جنوا را مغلوب کند.

یوونتوس 3 - 2 جنوا؛ صعود طاقت فرسا


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که به برخی از ستاره های خود استراحت داده بود، در نهایت در اوقات اضافی 2-3 جنوا را شکست داده و راهی یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا شد.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دوم به گل دست یافت. روی پاس عمقی جورجو کیه لینی، دژان کولوسفسکی در محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

1562376

 

در دقیقه و روی پاس آرتور بود که کولوسفسکی باز هم فرصت خوبی برای زدن گل دوم یوونتوس داشت، اما این بار ضربه او با عکس العمل خوب پالاری همراه شد.

 

اما در دقیقه 23 یوونتوس به گل دوم هم دست یافت. روی پاس عمقی کولوسفسکی، آلوارو موراتا در موقعیتی تک به تک و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

اما جنوا درصدد جبران برآمد و دقایقی بعد یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی ارسال گلدانیا از سمت راست، لنارت زیبورا با یک ضربه سر دقیق دروازه جیجی بوفون را باز کرد.

 

در ادامه و روی دفع توپ اشتباه مدافعان جنوا بود که کولوسفسکی باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما پالاری ضربه او را مهار کرد و نیمه نخست با برتری 1-2 یوونتوس به اتمام رسید.

 

در همان دقیقه 51 بود که یوونتوس روی حرکت موراتا فرصت داشت گل سوم را نیز وارد دروازه جنوا بکند، اما ضربه او از زاویه ای بسته با مهار دروازه بان حریف همراه شد. دقایقی بعد و با حرکت تکنیکی مارکو پیاتسا در پشت محوطه جنوا تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه فنی او به دیرک دروازه جیجی بوفون برخورد کرد.

 

1562377

 

اما در دقیقه 73 جنوا به گل تساوی دست یافت. ملگونی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده و با ضربه فنی و تماشایی به گوشه دروازه گل تساوی را به ثمر رساند.

 

در ادامه تلاش یوونتوس برای زدن گل برتری اثربخش نبود و در نهایت دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند تا بازی به وقت اضافی کشیده شود. در همان دقایق ابتدایی وقت اضافی موراتا این بار روی پاس کریستیانو رونالدو فرصت مناسبی برای زدن گل برتری تیمش داشت، اما یک بار دیگر دروازه بان جنوا در مقابل او ایستادگی کرد.

 

اما در دقیقه 104 و روی پاس موراتا بود که حمزه رفیعا با چرخشی دیدنی در محوطه موفق شد گل سوم یوونتوس را به ثمر برساند.

 

دقایقی بعد جنوا روی ضربه سر رادووانویچ فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما آرتور روی خط توپ را بازگرداند تا در نهایت یوونتوس در این دیدار 2-3 به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها