کد خبر : 1731514 | 26 دی 1399 ساعت 09:15 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

حسن‌زاده: جایگاه واقعی نساجی اینجای جدول نیست

رضا حسن‌زاده، مربی نساجی بر این باور است جایگاه نساجی این جای جدول نیست و در هفته های پیش رو می تواند وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

حسن‌زاده: جایگاه واقعی نساجی اینجای جدول نیست

به گزارش "ورزش سه"، نساجی امروز در یک بازی 6 امتیازی به مصاف ماشین سازی می رود. رضا حسن زاده – مربی نساجی در خصوص این بازی می گوید:  امیدوارم به‌دور از هر هیاهویی بازی خوبی با ماشین‌سازی داشته باشیم. کاری نداریم ماشین‌سازی در کجای جدول قرار دارد، مهم این است بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. تمرینات خوب و مستمری را پشت‌سر گذاشتیم. تاکتیک‌ها را دوباره مرور کردیم و برنامه‌ها را مجدداً به بچه‌ها توضیح دادیم تا همان شادابی و نشاطی که در بازی با صنعت نفت داشتیم را در بازی فردا نیز شاهد باشیم.

 

مربی نساجی مازندران با بیان اینکه اگر به دو بازی گذشته نساجی مقابل پیکان و صنعت نفت نگاهی بیندازیم، واقعاً این دو تیم خوش‌شانس بودند که توپ‌های ما به گل نرسید، اضافه کرد: بازی خوبی در مقابل این دو تیم و حتی بازی با فولاد انجام دادیم. بچه‌ها سرحال و آماده بودند و تاکتیک‌های ما به‌روز بود. اما به‌دلیل شرایطی که نساجی در آن قرار گرفته، بچه‌ها تمرکز کافی و لازم را نداشتند. جای نساجی در اینجای جدول نیست. این جایگاه برای نساجی ثبات نخواهد داشت و تغییر می‌کند. استارت‌مان را از بازی امروز خواهیم زد و نگاه ما فقط کسب سه امتیاز است. انشاالله بچه‌ها بتوانند مثل دو بازی گذشته، بازی خوبی ارائه دهند تا جایگاه بهتری در جدول کسب کنیم و اگر این اتفاق بیفتد شک نکنید در بازی‌های آینده نیز می‌توانیم نتایج خوبی به‌دست بیاوریم.

 

مربی تیم نساجی در خصوص اینکه قرار است نساجی در بازی امروز با چه سبکی فوتبال کند؟ گفت: شک نکنید ما به‌عنوان میزبان بازی مالکانه‌ای داریم اما برنامه‌ها و تاکتیک ما شاید مثل بازی‌های قبل نباشد و تغییر کند و بتوانیم طبق آنالیزی که از ماشین‌سازی داشتیم، از طریق نقطه ضعف‌های این تیم به آنها ضربه بزنیم. برای ما، ملاک، بازی خوب است که بچه‌ها انجام می‌دهند. ملاک ما آمادگی روحی و روانی بازیکنان است که در شرایط خوبی به‌سر می‌برند تا بتوانیم کاملاً بازی فردا را به‌دست بگیریم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. در نهایت امیدوارم داور برای هر دو تیم، خوب و بدون هیچ مشکلی قضاوت کند.

 

ناراحتی ما در دو بازی گذشته مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان این است، زحمتی که کادر فنی طی یک هفته کشیده، با یک اشتباه سهوی داور، از بین می‌رود. خواهشم از داوران این است تا دقت و تلاش‌شان را بیشتر کنند که این اتفاقات و این حجم اعتراضات بر داوران به‌وجود نیاید. داوران هم درحال زحمت هستند تا قضاوت خوبی داشته باشند ولی این قضاوت خوب فعلاً برای نساجی اتفاق نیفتاده است. و این را هم اضافه کنم برای این بازی محروم نداریم اما دو سه مصدوم داریم که نمی‌توانم اسم‌شان را عنوان کنم.

دیدگاه‌ها