کد خبر : 1731525 | 26 دی 1399 ساعت 09:51 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: سیاستمداران هم پروتکل‌ها را زیر پا می‌گذارند

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که به فوتبالیست ها راجع به زیر پا گذاشتن پروتکل های کرونا زیادی سخت می گیرند.

لمپارد: سیاستمداران هم پروتکل‌ها را زیر پا می‌گذارند

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، از سیاستمداران و رسانه هایی که عملکرد فوتبالیست ها در رعایت پروتکل های کرونا را زیر سوال برده اند، انتقاد کرد.

فرانک لمپارد به انتقادات فزاینده از فوتبالیست‌های "بی مغزی" که در شادی پس از گل یکدیگر را در آغوش گرفته اند و همچینین زیر ذره‌بین قرار دادن فوتبال در دورانی که ویروس کرونا در جهان شیوع یافته، پاسخ داد.

خارج از جهان فوتبال، موج جدید شیوع کرونا در انگلیس و افزایش تعداد قربانیان، منجر به سومین تعطیلی سراسری و قرنطینه اجباری در این کشور شده است.

فوتبال اما همچنان در انگلیس برقرار است، البته پروتکل های سخت‌گیرانه تری توسط مقامات برای فوتبالیست ها مقرر شده تا از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری شود.

هر چند لیگ برتر به دلیل زیر پا گذاشتن پروتکل های کرونا در روزهای اخیر تهدید به تعطیلی شده است و شادی پس از گل بازیکنان توسط اهالی رسانه و مقامات حرکتی "بی‌‌فکرانه و نابخردانه" شمرده شده است.

در بین فوتبالیست ها بودند کسانی که در جشن سال نو نیز قوانین مربوط به کرونا را زیر پا گذاشتند، اما فرانک لمپارد معتقد است بحث های اخیر راجع به فوتبال یکسونگرانه بوده است.

 

1562703

 

فرانک لمپارد در این رابطه گفت: "نظر من این است که وقتی از منظر جامعه نگاه کنی، بعضی از فوتبالیست ها مرتکب اشتباهاتی شده اند که برخی از آنها وقتی مچ‌شان گرفته شد، به اشتباهشان اعتراف کردند و این درست نیست.

بعضی از افراد جامعه هم این کار را کرده اند و بعضی دیگر کاملا به قوانین پایبند بوده اند. بعضی از سیاستمداران نیز مرتکب خطاهایی شده اند و وقتی مچ‌شان گرفته شده، به خطای‌شان اعتراف کرده اند. بنابراین من قطعا فکر نمی کنم که فوتبالیست ها باید زیر ذره‌بین قرار بگیرند.

از سوی دیگر معتقدم که فوتبالیست ها باید به اهمیت مسئولیست‌شان پی ببرند و حالا که چند اشتباه صورت پذیرفته، دیگر کمتر از این موارد ببینیم. من قطعا در برابر کسانی که انگشت اتهام‌شان را به سمت فوتبالیست هایی که همچنان مشغول انجام کارشان هستند گرفته‌اند، از فوتبالیست ها حمایت می کنم.

اگر اشتباهی از جانب فوتبالیست ها صورت گرفته، برای آنها توضیح دهید و در ادامه امیدوارم که فوتبالیست ها کمتر دچار اشتباه شوند. زمانه سختی برای همه است و مطمئنا فقط فوتبالیست ها نیستند که دچار اشتباه می شوند.

 

فوتبالیست ها هم دارند کاری را می کنند که بقیه مردم انجام می دهند. از بعضی ها خواسته شده که از خانه کار کنند اما در مورد فوتبالیست ها اینطور نیست. آنها هر روز خود را در معرض بیماری قرار می دهند و خانواده های‌شان نیز در خطر ابتلا هستند؛ همسر باردار، پدربزرگ و مادربزگ، پدر و مادر، خواهر و برادر...

باید درک کنیم که فوتبالیست ها هم انسان هستند و در حال حاضر از آنها خواسته شده که کارشان را انجام دهند. اگر شما فوتبال و شور فوتبال را درک کنید، آن غریزه ای که هر طرفداری برای فوتبال دارد... متوجه می شوید که فوتبال می تواند شما را حسابی احساساتی کند.

 

درخواست برای کنترل احساسات درخواستی منطقی است اما اینکه بخواهیم بازیکن احساساتش را روی زمین چمن کنترل کند خیلی سخت خواهد بود. باید ببینیم که بازیکنان می توانند از پس کنترل احساسات خود بربیایند یا نه. چرا که این بازی... این بازی زیبا که همه ما عاشقش هستیم احساسات شما را در زمین حسابی برمی‌انگیزد."

دیدگاه‌ها