کد خبر : 1731567 | 26 دی 1399 ساعت 14:50 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

داور منفور در بارسلونا برای فینال سوپرکاپ اسپانیا

خیل مانسانو داوری که اصلا در بارسلونا محبوب نیست، داور فینال سوپرکاپ اسپانیا شد.

داور منفور در بارسلونا برای فینال سوپرکاپ اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، خیل مانسانو داور بازی فینال سوپرکاپ اسپانیا خواهد بود و هرناندز هرناندز نیز داوری وی ای آر را برعهده خواهد داشت. بازی نهایی یکشنبه شب در ورزشگاه کارتوخا سویل بین بارسا و بیلبائو برگزار خواهد شد.

 

 

1562776

 

 

انتخاب خیل مانسانو که اخیرا به ویروس کرونا مبتلا شده بود، از سوی رسانه های بارسلونا با واکنش خوبی همراه نشده است. در بارسلونا بر این اعتقادند که مانسانو به رئال مادرید گرایش دارد و در چند بازی سوت های او به ضرر باشگاه کاتالان تمام شده است.

 

با قضاوت مانسانو بارسا 26 بازی انجام داده و حاصل کار 16 پیروزی، شش تساوی و 4 شکست بوده و او 5 بار به بازیکنان بارسا کارت قرمز نشان داده است.

مانسانو دومین بار است که یک بازی فینال تک بازی را برای بارسا داوری می کند. فصل 18-2017 او دیدار نهایی کوپا دل ری بین بارسا و سویا را سوت زد که با برتری 5 گله آبی اناری ها همراه بود. بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا فصل 17-2016 بین بارسا و سویا را نیز مانسانو قضاوت کرد که بارسا در آن بازی 0-2 برنده شد.

سال 2017 مانسانو پس از قضاوت دیدار رئال مادرید و ویارئال در ال مادریگال، توسط عکاسان در حالی شکار شد که هدیه دریافتی از سران رئال را در دست داشت که برایش بسیار حاشیه ساز شد.

 

 

1562777

 

 

فصل جاری او داور بازی بارسا و سویا در نوکمپ بود که 1-1 به اتمام رسید و بازیکنان بارسا اعتقاد داشتند مانسانو پنالتی دیه گو کارلوس روی مسی را اعلام نکرده است.

فصل 17-2016 او داور دیدار مالاگا و بارسا بود که با شکست 2-0 بارسا همراه شد. در آن بازی او نیمار را به درستی اخراج کرد؛ ولی زمانی که بازی 1-0 در جریان بود، یک پنالتی مسلم روی سرجی روبرتو را سوت نزد.

همان فصل او بازی نیمه نهایی کوپا دل ری بین بارسا و اتلتیکو را قضاوت کرد که 1-1 به اتمام رسید. او یک گل سالم گریزمان برای اتلتیکو را مردود اعلام کرد و سوارز و سرجی روبرتو را هم با کارت قرمز از زمین اخراج کرد.

در بازی دو سال پیش بارسا و جیرونا که در نوکمپ 2-2 تمام شد نیز کلمنت لنگله را پس از بازبینی صحنه از زمین اخراج کرد.

 

مانسانو 20 بار هم برای بیلبائو قضاوت کرده و حاصل کار 9 برتری برای این تیم، شش تساوی و 5 شکست بوده است.

 

دیدگاه‌ها