کد خبر : 1731632 | 26 دی 1399 ساعت 18:16 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمد محبی؛ بدشانسی همچنان ادامه دارد(عکس)

محمد محبی که دو فصل رویایی در شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان داشت این روزها برای رسیدن به روزهای خوب گذشته بدشانسی هم می آورد.

محمد محبی؛ بدشانسی همچنان ادامه دارد(عکس)

به گزارش "ورزش سه "،محمدمحبی  به قدری خوب بود که انتخاب اول امیر قلعه نویی در بدو ورود به سپاهان بود و خیلی زود مسئولین این باشگاه او را از شاهین بوشهر به جمع طلایی پوشان سپاهان بردند. محبی که تازه 22 ساله شده و سال ها می تواند در این فوتبال بدرخشد یکی از عوامل اصلی صعود شاهین بوشهر درلیگ دسته اول بود و درخشش از چشمان تیز بین قلعه نویی دور نماند و به سپاهان آمد و به درخشش در این تیم ادامه داد و به ترکیب اصلی تیم ملی ویلموتس هم رسید و یکی از یازده گزینه اصلی تیم ملی در آخرین دیدار رسمی تیم ملی کشورمان  برابر عراق بود.


 انتظارات به قدری از خود زیاد کرده بود که همه امید داشتند با او و نورافکن و قایدی و سایر بازیکنان  تیم ملی امید بعد از سال ها به المپیک صعود کند. محمد محبی که دو فصل خوب را در شاهین بوشهر و سپاهان سپری کرد در این فصل تا اینجای کار بدشانسی هم گریبانگیرش شده تا نتواند کیفیتی را که دارد ارائه کند.


محبی در دیدار برابر پیکان مانند بازی های اخیر سپاهان به صورت تعویضی در اواخر وارد زمین شد و دو  موقعیت خوب برای گلزنی داشت که البته در روز خوب دریس در ثبت گل ناکام بود؛ به خصوص موقعیت خوب این بازیکن برای گلزنی پس از برخورد بغل پای فنی او به پای چپ دریس به گل تبدیل نشد تا محبی جوان همچنان روی نوار بدشانسی حرکت کند.

 

1562874

 

در دقایق پایانی بازی این ضربه محمد محبی با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد تا بازی با همان نتیجه ٢ بر ١ خاتمه پیدا کند. محبی در همین دقایق یک تک به تک را هم در مصاف با دریس از دست داد.

دیدگاه‌ها