کد خبر : 1731639 | 26 دی 1399 ساعت 18:31 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ مدافعان ماشین برای امتیاز طلایی در قائمشهر

مدافع ماشین سازی روز خوبی را در مقابل حمله‌وران نساجی که برای برد در این بازی خانگی تلاش می‌کردند پشت سر گذاشت.

جنگ مدافعان ماشین برای امتیاز طلایی در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد حسینی، مدافع میانی گچسارانی ماشین سازی در روزی که نساجی برای پایان دادن به ناکامی‌های خود در استادیوم شهید وطنی قائمشهر در تلاش مقابل تیم قعرنشین برای دستیابی به برد بود، روز پرکاری را دنبال کرد و در نهایت نیز موفق شد مانع از دستیابی حریف به این هدف شود.


ماشین سازی که در این فصل نتوانسته به نتایج خوبی دست یابد و اکنون با دستیابی به تنها چهار امتیاز در قعرجدول به عنوان مدعی اصلی سقوط شناخته می‌شود، در شرایطی برابر نساجی در قائمشهر حاضر شد که حریف نیز طی هفته‌های اخیر روند نزولی را دنبال می‌کرد و اولتیماتوم به کادرفنی این تیم باعث شده بود آنها برابر ماشین سازی تنها با انگیزه دستیابی به سه امتیاز پا به میدان بگذارند. بعد از گلی که ماشین سازی به ثمر رساند و شوک را علیه حریف افزایش داد، نساجی حملات پردامنه‌ای روی دروازه ماشین سازی صورت داد که کار مدافعان این تیم را سخت می‌کرد.

 

1562868

 

این بازی که به دلیل شرایط خاص چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر بیشتر روی هوا و با بازی درگیرانه و فیزیکی دو تیم همراه بود، شرایط را برای فاز دفاعی ماشین سازی سخت‌تر می‌کرد. در این بین سیدمحمد حسینی مدافع میانی ماشین سازی یکی از پرکارترین بازیکنان این تیم در فاز دفاعی لقب گرفت که بارها با قطع به موقع توپ، پوشش‌های مناسب و دفع توپ‌های پیاپی، مانع از کامیابی سرخپوشان برای رسیدن به گل برتری و رسیدن به سه امتیاز این بازی می‌شد.

 

ماشین سازی اکنون با دستیابی به این تک امتیاز خارج از خانه، امیدوار است فاصله خود را با تیم‌های بالاتر طی هفته‌های آتی کمتر کرده و از منطقه سقوط فاصله بگیرد و باید دید در این راه موفق خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها