کد خبر : 1731655 | 26 دی 1399 ساعت 19:41 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت باشکوه گرامی با یک گل حساس (عکس)

فریبرز گرامی مدافع 27 ساله سایپا پس از دو بازی غیبت، در ترکیب تیمش قرار گرفت و موفق به گلزنی شد.

بازگشت باشکوه گرامی با یک گل حساس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز سایپا در استادیوم قوامین میزبان ذوب آهن بود. آنها در حالیکه با یک گل از حریف پیش بودند، ناگهان هند بدموقع بارانی درون محوطه جریمه باعث شد داور یک پنالتی برای ذوبی ها اعلام کند و این پنالتی نیز به گل تساوی ذوب آهن در دقیقه 89 تبدیل شد اما سایپایی ها در آخرین ثانیه باز موفق شدند گل برتری را وارد دروازه ذوب آهن کرده و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.


در این دیدار، ابراهیم صادقی پس از اینکه در دو بازی گذشته ترجیح داد از فریبرز گرامی استفاده نکند، این بازیکن را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داد که حاصل حضور گرامی در این بازی، یک گل برای تیمش بود.


در دقیقه 60 این بازی، سایپا صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال دقیق حسین ماهینی به روی دروازه، با ضربه سر زیبای فریبرز گرامی همراه شد و توپ او به کنج دروازه یوسف بهزادی رفت و گل نخست خودروسازان به ثمر رسید.

 

1562900


گرامی که فصل گذشته در پارس جنوبی حضور داشت و 27 بازی در لیگ نوزدهم را از ابتدا و به طور کامل در ترکیب این تیم حضور داشت و 3 گل نیز به ثمر رسانده بود، امسال راهی سایپا شد و در هشت هفته ابتدایی جزو ترکیب اصلی تیم ابراهیم صادقی بود.


پس از بازی با پیکان، صادقی ترجیح داد در دیدار مقابل صنعت نفت و شهرخودرو از گرامی استفاده نکند و او را روی نیمکت تیم قرار داد اما این بازیکن پس از بازگشت به ترکیب نارنجی پوشان، گل نخست تیمش را به ثمر رساند و پس از آن نیز عدد 6 را نشان داد.


در نهایت سایپا این دیدار را با نتیجه 2 بر یک برنده شد تا پس از هفت هفته ناکامی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند و با 12 امتیاز به رده نهم جدول رده بندی صعود کرده و از منطقه خطر دور شود.

دیدگاه‌ها