کد خبر : 1731754 | 27 دی 1399 ساعت 14:07 | 26.9K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش: یوونتوس حالا فقط یک سوپراستار ندارد

در هفته های اخیر فدریکو کیه‌زا در کنار کریس رونالدو به دیگر بازیکن بزرگ و کلیدی یوونتوس تبدیل شده است.

گزارش: یوونتوس حالا فقط یک سوپراستار ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم آندره‌آ پیرلو به شدت به فوق ستاره پرتغالی خود وابسته است، اما یکی از خریدهای تابستانی یووه کم کم دارد با درخشش در ترکیب این تیم، عصای دست رونالدو می شود.

 

فدریکو کیه‌زا، ستاره تازه واردی که از فیورنتینا به یووه آمد، بازیکنی است که امیدوارند از سنگینی باری که رونالدو در یووه بر دوش می کشد، اندکی بکاهد.

 

کیه‌زا از زمانی که در فیورنتینا بازی می کرد، از طرفداران CR7 بوده. او در 2017 و هنگامی که رونالدو با بردن پنجمین توپ طلا، در تعداد توپ طلا با مسی برابر شد در مصاحبه‌ای گفته بود: "تلاش و سختکوشی در تمرینات واقعا جواب داده. همین سخت کار کردن بود که مرا به سری آ رساند و حالا باعث شده که برای پیشرفت هفته به هفته تلاش کنم.

این همان رفتاری است که رونالدو هم دارد. او استعداد مسی را ندارد اما به اندازه مسی توپ طلا برده.

یک بازیکن حرفه ای و مثال زدنی مانند او ثابت می کند که اگر می خواهید به اوج برسید و در اوج بمانید ، تمرکز روی همه جزئیات بسیار مهم و حیاتی است."

 

به همین دلیل است که کیه‌زا نیز پیش از هر بازی ساعت ها به مطالعه تیم رقیب می پردازد.

 

بسیاری عقیده دارند که کریس رونالدو بزرگترین فوتبالیست حال حاضر جهان است، اما حتی بازیکنی مثل رونالدو هم نمی تواند به تنهایی تمام بار یک تیم را بر دوش بکشد. یوونتوس مدت‌هاست به دنبال بازیکنی است که بتواند اندکی از باری که رونالدو به دوش می کشد، کم کند.

حالا به نظر می رسد که کیه‌زا همان بازیکنی است که یووه و پیرلو به شدت لازم داشتند.

 

1563063

 

در بازی هفته گذشته یووه برابر میلان، کیه‌زا با وجودی که در نیمه دوم تعویض شد اما توانست دو بار دروازه میلان را باز کند.

خصوصیت تطبیق‌پذیری و انعطاف پذیری بازی کیه‌زا کمک بزرگی به یوونتوس بوده و با وجودی که او هنوز یک پست ثابت در یووه ندارد اما به وضوح توانسته نقشی کلیدی در این فصل برای یوونتوس بازی کند. او در بازی با میلان نشان داد که می تواند برگ برنده در هر بازی باشد، درست مانند الگویش رونالدو.

فدریکو کیه‌زا تنها در سال گذشته برای فیورنتینا و یوونتوس توانسته دو بار برابر آتالانتا و دو بار برابر میلان گلزنی کند و سهم ناپولی و اینتر نیز هر کدام یک گل بوده. او کم کم دارد تبدیل به همان بازیکن کلیدی و سرنوشت‌سازی می شود که همیشه استعدادش را داشته.

کسی چه می داند، شاید کیه‌زا بتواند در صورت حفظ فرم خوب خود در برابر تیم های صدرجدولی سری‌آ، به رونالدو کمک کند تا بار دیگر در تعداد توپ طلا با مسی برابر شود...

 

منبع: سایت گل

 

دیدگاه‌ها