کد خبر : 1731756 | 27 دی 1399 ساعت 21:03 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار آغاز هفته نوزدهم؛

اوج حساسیت در لالیگا بدون رئال مادرید و بارسلونا!

در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هشت مسابقه در چهارچوب رقابت های هفته نوزدهم لالیگا برگزار خواهد شد.

اوج حساسیت در لالیگا بدون رئال مادرید و بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، هفته نوزدهم رقابت های لالیگا از قبل آغاز شده اما ادامه مسابقات در روزهای سه شنبه چهارشنبه و پنج شنبه (21،20،19 ژانویه) برگزار خواهد شد. چهار تیم حاضر در سوپرکاپ اسپانیا یعنی رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو بیلبائو و رئال سوسیداد پیش از این در ماه دسامبر مسابقات خود در هفته نوزدهم را انجام داده‌اند اما در عین حال شاهد 8 مسابقه جذاب دیگر خواهیم بود.

 

بعد از انجام بازی های این هفته تیم های حاضر در لالیگا 19 بازی انجام داده اند و این بدان معناست که نیمی از مسابقات فصل را پشت سر گذاشته ایم.

 

سه شنبه این هفته دو دیدار همزمان برگزار خواهد شد که یکی از آنها جدال دو تیم پایین جدولی رئال وایادولید و الچه است که به‌نوعی جنگ برای بقا نیز محسوب می‌شود. وایادولید می‌داند که باید سریعاً از این منطقه جدول جدا شود و از طرف دیگر الچه نیز بعد از یک شروع خوب و پس از آن افت فاحش، به دنبال تغییر شرایط است.

 

دیگر دیدار سه شنبه شب به تقابل لوانته و کادیز اختصاص دارد؛ دو تیمی که با انگیزه عدم سقوط پا به مسابقات این فصل گذاشتند اما اکنون امیدوار هستند که فصل را در بین 10 تیم ابتدایی جدول به پایان برسانند. همچنین در یک مسابقه دیگر دو تیم آلاوز و سویا به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این بازی نیز می تواند از جذابیت های بالایی برخوردار باشد.

 

 

1563070

 

 

جدال بین دو تیم ختافه و هوئسکا نیز می‌تواند از زیبایی‌های زیادی برخوردار باشد. تیمی که دو ستاره جوان رئال‌مادرید و بارسلونا یعنی تاکه فوسا کوبو و کارلس آلنا را به خدمت گرفته و به دنبال جمع کردن امتیازات بیشتر در ادامه فصل است. این در حالی است که هوئسکا اصلاً نتایج خوبی را کسب نکرده و در حال حاضر با 12 امتیاز در رده پایانی جدول قرار دارد.

 

اواخر چهارشنبه شب دو تیم رئال بتیس و سلتاویگو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم هایی که به لحاظ گل دریافتی اصلا شرایط خوبی ندارند و به همین خاطر می‌توانیم شاهده یک بازی پرگل باشیم.

 

 

1563069

 

 

همچنین بازی ویارئال و گرانادا یکی دیگر از تقابل های جذاب این هفته لالیگا به حساب می‌آید. در این مسابقه نیز می‌توانیم شاهد گل‌های زیادی باشیم همانطور که در دیدار رفت فصل گذشته دو تیم مسابقه را با نتیجه 4-4 پایان رساندند.

 

والنسیا و اوساسونا نیز در یکی دیگر از مسابقات مهم هفته نوزدهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اوساسونا 12 بازی اخیر خود را بدون برد پشت سر گذاشته و از ماه اکتبر تاکنون تنها سه امتیاز کسب کرده و به همین دلیل نیاز مبرمی به پیروزی در مستایا دارد.

 

 

1563066

 

 

همچنین در دیدار پایانی هفته نوزدهم لالیگا اتلتیکو مادرید صدرنشین در ایپورا مهمان ایبار خواهد بود. قطعاً دیه گو سیمئونه به تیمش یادآوری خواهد کرد که این اصلاً یک بازی آسان برای آن ها نخواهد بود چرا که روخی بلانکو فصل گذشته با نتیجه 2-0 در خانه حریف شکست خورد.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها