کد خبر : 1731758 | 27 دی 1399 ساعت 14:22 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

از لیگ شانزدهم تا لیگ بیستم؛

سومین قضاوت زاهدی‌فر برای فولاد مقابل پرسپولیس

اولین بازی لیگ شانزدهم فوتبال ایران برای پرسپولیس با مصاف برابر فولاد خوزستان آغاز شد و زاهدی فر قاضی اولین پیروزی سرخپوشان در راه قهرمانی شد.

سومین قضاوت زاهدی‌فر برای فولاد مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"،  در آن سال پرسپولیس دومین فصل خود را با برانکو پس از کسب نایب قهرمانی لیگ بیستم پشت سر می گذاشت و در اولین دیدار با فولادی روبرو شد که سیروس پورموسوی دستیار ویسی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده بود.
آن مسابقه در پایان با دو گل به سود سرخپوشان خاتمه یافت و شجاع خلیل زاده نیز در اولین بازی خود برای پرسپولیس گلزنی کرد.


حالا و پس از 4 سال محمد حسین زاهدی فر برای دومین بار در طول دوران قضاوتش به عنوان داور بازی پرسپولیس و فولاد برگزیده شده است؛ او در آن بازی ۴ کارت زرد داد و علی علیپور را هم از کارت قرمز خود بی نصیب نگذاشت و پرسپولیس 10 نفره برنده بازی شد.


این بازی همچنین چهارمین قضاوت زاهدی فر در لیگ بیستم به شمار می رود؛ او پیش تر کار خود را با بازی جنجالی استقلال و فولاد در ورزشگاه فولاد آره نا آغاز کرد و سپس پیروزی عجیب و 3 بر 1 نفت مسجد سلیمان برابر سپاهان را سوت زد؛ آخرین دیداری که این داور سوت زده مصاف فولاد و نساجی مازندران بوده که با پیروزی یک بر صفر شاگردان نکونام همراه شده است.


جالب اینکه زاهدی فر در این فصل در حالی به چهارمین قضاوت خود رسیده که برای سومین مرتبه یک پای بازی هایی که او سوت می زند، فولادخوزستان است!


این داور در سه بازی گذشته خود 12 بار از کارت زرد استفاده کرد و یکبار هم با دادن دو کارت زرد به محمد میری بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان را در مقابل نساجی مازندران در دقایق پایانی از زمین اخراج کرد. او همچنین دو پنالتی هم در سه بازی گذشته خود گرفته که در آن بازی جنجالی یکی سهم شاگردان نکونام شده و یکی شاگردان فکری.

دیدگاه‌ها