کد خبر : 1731759 | 27 دی 1399 ساعت 14:34 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

برخورد دوستانه خطیبی- قلعه‌نویی تا لحظه آخر (عکس)

سرمربی آلومینیوم اراک استقبال ویژه‌ای از همتای خود در گل‌گهر سیرجان داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی دیروز در قامت سرمربی آلومینیوم مقابل امیر قلعه‌نویی قرار گرفت و توانست در بازی دشوار مقابل گل‌گهر سیرجان و همچنین سرمربی سابق خود در تیم ملی یک امتیاز به دست آورد و این تیم مدعی را متوقف کند.

 

خطیبی که در زمان بازی مقطعی شاگرد قلعه‌نویی در تیم ملی بود و از همکاری با او به نیکی یاد می‌کند، روز گذشته با دسته گل به استقبال استاد خود رفت و خوش و بش گرمی با او داشت.

 

این دو سرمربی که سابقه کار در تیم‌های تبریزی را دارند و همواره در دربی فوتبال آذربایجان تقابل‌های حساسی را برابر هم برگزار کرده بودند، دیروز هم بازی پایاپایی برابر هم در اراک انجام دادند؛ جدالی که دو تیم آنالیز خوبی از یکدیگر داشتند و اجازه ندادند مهاجمان برخلاف هفته‌های قبل گلزنی کنند.

 

1563079

 

1563080

 

سرمربی جوان آلومینیوم در جریان مسابقه با گل‌گهر هم احترام استاد خود را داشت و در زمان‌هایی که قلعه‌نویی به سر و صدای ایجاد شده از نیمکت اراکی‌ها معترض بود، واکنشی نشان نداد و در پایان بازی هم از سرمربی گل‌گهر بابت اتفاقات جریان مسابقه عذرخواهی کرد تا مثل قبل برخورد صمیمانه‌ای با وی داشته باشد.

 

1563078

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان گل‌گهر نیز قبل از شروع بازی به سمت خطیبی رفت و از سرمربی آلومینیوم برای حضور در زمین رخصت گرفت که با استقبال گرم او مواجه شد.

دیدگاه‌ها