کد خبر : 1731782 | 27 دی 1399 ساعت 16:45 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره الدحیل در مسیر بازگشت به سری آ

به نظر می رسد باشگاه پارما شرایط جذب مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی الدحیل را را بررسی می کند.

ستاره الدحیل در مسیر بازگشت به سری آ

به گزارش "ورزش سه"، مهدی بن عطیه سال 2016 بود که به صورت قرضی از بایرن مونیخ راهی یوونتوس شد و یک سال بعد نیز قرارداد او دائمی شد. او تا ژانویه 2019 نیز در خدمت یووه بود ولی در نهایت با قراردادی وسوسه کننده راهی الدحیل قطر شد.

 

 

 

1376624

 

 

این مدافع 33 ساله مراکشی در مورد دلیل پیوستنش به الدحیل گفته بود:" زمان آن رسیده بود که تغییری در زندگی خودم بدهم. خانواده من در قطر زندگی راحتی دارند و من از این موضوع بسیار خوشحالم. نظر دیگران هم برای من اهمیت چندانی ندارد."

 

اما به نظر می‌رسد که مهدی بن‌عطیه بعد از گذراندن دورانی نسبتا موفق در باشگاه قطری حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. در همین ارتباط اسکای اسپورتس ایتالیا گزارش داده که باشگاه پارما قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود این بازیکن مراکشی را به خدمت بگیرد. گفته می شود بن عطیه در حال بررسی این پیشنهاد است و طی روزهای آینده پاسخ خود را ارائه خواهد داد.

 

 

1528347

 

 

گفتنی است مدافع مراکشی پیش از این در تیم‌هایی نظیر اودینزه، رم و یوونتوس به میدان رفته و اصلا با فضای فوتبال ایتالیا غریبه نیست بنابراین می تواند یک خرید فوق العاده برای باشگاه پارما محسوب شود.

دیدگاه‌ها