کد خبر : 1731791 | 27 دی 1399 ساعت 17:22 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو مارتینز:

شایعات در تابستان؟ رویایم بازی کنار لئو مسی بود

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی به شایعاتی که در تابستان پیرامون انتقال لیونل مسی به این تیم وجود داشت واکنش نشان داد.

شایعات در تابستان؟ رویایم بازی کنار لئو مسی بود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا در تاریخ 30 ژوئن به اتمام می‌رسد و فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند در پایان فصل به شکل رایگان این تیم را ترک کند. این در حالی است که در تابستان 2020 نیز شایعاتی در رابطه با جدایی لیونل مسی و انتقال او به تیم هایی نظیر اینتر یا منچسترسیتی به گوش رسید اما این بازیکن در نهایت به کارش در بارسلونا ادامه داد.

 

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر حالا در مصاحبه جالبی در مورد لیونل مسی می گوید: " اینکه در اینتر کنار لیونل مسی بازی کنم یک رویای بزرگ برایم به حساب می آمد. بازی در کنار او واقعا شگفت انگیز است. او بهترین بازیکن جهان است و خوش شانس هستم که در تیم ملی کنار او بازی می‌کنم. مسی یک بازیکن الهام بخش برای بازیکنان جوان محسوب می شود."

 

 

1563115

 

 

تمدید قرارداد با اینتر: " من در اینتر خوشحالم. میلان شهر بزرگی است. مدیر برنامه من و باشگاه در حال مذاکره هستند و آرام هستم.  من فقط می خواهم همه توان خود را برای اینتر ارائه دهم؛ سپس توافق خواهیم کرد."

 

حضور کنار روملو لوکاکو در خط حمله اینتر: " رابطه من با او درون و بیرون زمین واقعا خوب است. او پسر خوبی است و می‌تواند به هشت زبان مختلف صحبت کند که در اینتر امری مهم محسوب می شود. او انسان بسیار فروتنی است و از طرف دیگر گذشته مان شباهت زیادی به یکدیگر دارند چراکه هر دو ما از هیچ کار خود را آغاز کردیم."

 

 

1478529

دیدگاه‌ها