کد خبر : 1731804 | 27 دی 1399 ساعت 18:17 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

اندی رابرتسون:

هم باید جرارد را دوست داشته باشم، هم متنفر باشم

مدافع چپ ارزشمند باشگاه لیورپول در مورد استیون جرارد احساسی دوگانه دارد.

هم باید جرارد را دوست داشته باشم، هم متنفر باشم

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون مدافع چپ اسکاتلندی لیورپول چهارمین فصل حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد و در این مدت توانسته سمت چپ قرمزها را بیمه کند. او از هواداران باشگاه سلتیک است و از اینکه این روزها رنجرز با هدایت اسطوره لیورپول به سمت قهرمانی پیش می رود، اصلا خوشحال نیست.

 

 

1557259

 

 

استیون جرارد اسطوره قرمزها از سه سال پیش مربی رنجرز است و بالاخره امسال توانسته آبی های شهر گلاسکو را بالاتر از سلتیک به سمت قهرمانی سوق دهد. رنجرز 21 امتیاز از دشمن دیرینه خود پیش است و شانس اول قهرمانی محسوب می شود؛ اتفاقی که باب میل رابرتسون نیست.

 

 

1563077

 

 

مدافع اسلکاتلندی در پادکست جیمی کاراگر(اسطوره لیورپول) گفت:« وقتی وارد باشگاه لیورپول می شوید، همه جا عکس های جرارد را می بینید. اینجا مردم عاشق او هستند و در ورزشگاه هنوز هم تشویق می شود. در لیورپول همه دوست دارند جرارد رنجرز را قهرمان کند ولی من از کودکی عاشق سلتیک هستم و از این حیث، شرایطی دشوار را تجربه می کنم.

هم باید عاشق جرارد به عنوان یک اسطوره لیورپول باشم و هم به عنوان مربی رنجرز باید از او متنفر باشم. این احساس دوگانه واقعا سخت و تجربه ای عجیب است. اینطور نیست؟» 

 

دیدگاه‌ها