کد خبر : 1731805 | 27 دی 1399 ساعت 18:20 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: کونته باعث شد به دنبال مربیگری بروم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل اینتر از سرمربی این تیم یعنی آنتونیو کونته تمجید کرد.

پیرلو: کونته باعث شد به دنبال مربیگری بروم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که طی هفته های گذشته در یک مسابقه سرنوشت‌ساز مقابل میلان در سن سیرو به پیروزی رسیده بود، حالا به دنبال این است که یک برد دیگر و این مرتبه مقابل اینتر در این استادیوم به دست آورد و شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

 

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اینتر گفت: " من انتظار تماشای یک اینتر تهاجمی را دارم اما در عین حال ما هم یوونتوس هستیم و می‌خواهیم با سبک فوتبال خود و بدون هیچ فشاری در سن سیرو حضور پیدا کنیم. حتی در چنین مسابقه مهمی شما نباید ترسو باشید. ما باید با ذهن کاملاً آزاد در این بازی حاضر شویم. ما یوونتوس هستیم و باید به کسانی که به ما فشار می آورند عادت کنیم.

 

 

1563129

 

 

پیروزی مقابل اینتر اهمیت بیش از حدی برای ما دارد و فراتر از سه امتیاز است. ممکن است در حال حاضر فلسفه‌ای متفاوت داشته باشیم اما هر دو تیم تا پایان لیگ برای فتح اسکودتو تلاش خواهند کرد."

 

پیرلو درباره آنتونیو کونته: "من و کونته دو شخصیت متفاوت داریم و شاید به همین دلیل بوده که رابطه مان بسیار خوب بوده است. ما قبل از شروع فصل با یکدیگر صحبت کردیم و احترام و علاقه زیادی بین مان وجود دارد. کونته تاریخ یوونتوس را نوشته و من چیزهای زیادی از وی یاد گرفته ام بنابراین همیشه از کونته سپاسگزارم‌. کونته اولین کسی است که باعث شد من به دنبال مربیگری بروم. او یک انسان و مربی عالی است اما فردا رقیب یکدیگر خواهیم بود."

 

 

1563128

دیدگاه‌ها