کد خبر : 1731806 | 27 دی 1399 ساعت 18:12 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک ماه تا تعادل کامل جدول لیگ برتر

با اعلام برنامه بازی های معوقه پرسپولیس، مشخص شد که جدول رده بندی مسابقات در چه تاریخی به تعادل کامل خواهد رسید.

یک ماه تا تعادل کامل جدول لیگ برتر

به گزارش ورزش سه؛ با توجه به حضور تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، چند بازی این تیم به تعویق افتاد. در کنار این اتفاق، چند بازی لیگ از جمله بازی ماشین سازی و سپاهان نیز پیش از موعد برگزار شد و همین اتفاقات باعث برهم خوردن نظم جدول رده بندی مسابقات شد.

 

طی هفته های اخیر، با برگزاری دربی تهران از هفته هشتم و بازی ماشین سازی – نساجی از هفته نهم، اندکی از بی نظمی جدول رده بندی کاسته شد اما هنوز پرسپولیس دو بازی معوقه دارد و تا برگزاری این بازی ها، تعداد بازی های سه تیم با سایر تیم های متفاوت خواهد بود.

 

سازمان لیگ امروز برنامه دو بازی معوقه پرسپولیس را اعلام کرد که طی آن سرخ پوشان در تاریخ های ۲۱ بهمن و اول اسفند ماه، به ترتیب بازی های هفته های نهم و دهم خود مقابل مس و گل گهر را برگزار خواهند کرد. با برگزاری این دیدارها، سرانجام بعد از هفته های طولانی شاهد به تعادل رسیدن کامل جدول رده بندی خواهیم بود.

 

البته با توجه به برنامه اعلام شده، هفته پانزدهم (پایانی نیم فصل اول) روزهای 25 و 26 بهمن برگزار می شود و به این ترتیب تا پایان نیم فصل، خبری از تساوی تعداد بازی های همه تیم ها در جدول نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها