کد خبر : 1731827 | 27 دی 1399 ساعت 19:55 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

الیویه ژیرو:

من و زلاتان تشنه موفقیت هستیم

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی هنوز هم انگیزه های زیادی برای درخشش دارد.

من و زلاتان تشنه موفقیت هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو در فصل جاری هرگاه در میدان حاضر شده عملکرد قابل قبولی داشته و همین باعث شده بسیاری او لایق حضور در ترکیب ثابت چلسی بدانند. اولیویه ژیرو مدعی شد بازیکنانی مانند زلاتان که در گروه سنی او قرار دارد، تصور می کنند هنوز هم می توانند در بالاترین سطح فوتبال اروپا درخشان ظاهر شوند.

 

1544229

 

اولیویه ژیرو گفت: "همه چیز معطوف به انگیزه، تلاش در تمرینات، دقت به خواب و خوراک و میزان تلاشی است که برای کمک به تیم در زمین انجام می دهید. من هیچ شک و تردیدی در مورد قدرت گلزنی ام ندارم، البته طبیعی است که گاهی و در یک مقطع خاص روند گلزنی شما کمتر شود، اما مهم این است که اعتماد به نفس خود را در بالاترین حد ممکن حفظ کنید. وقتی در شرایط دشواری قرار دارید تنها باید سخت تلاش کنید، زیرا کیفیت و مهارت خود را که از دست نداده اید.

 

هیچ چیز به شما هدیه داده نمی شود. در زندگی همیشه باید به دنبال موفقیت و پیروزی باشید. در فوتبال همیشه همه چیز از نو آغاز می شود و این یکی از جمله های مورد علاقه من است. شما همیشه باید هفته به هفته به سمت جلو پیش بروید. من هنوز تشنه موفقیت بوده و فکر می کنم هنوز هم می توانم حداقل برای چند سال در بالاترین سطح بازی کنم. تصور می کنم بازیکنان 34، 35، 36 یا 38 ساله نیز همینگونه هستند. زلاتان هم هنوز فکر می کند می تواند در فوتبال اروپا به دستاوردهای بزرگی برسد و از ابتدای فصل این موضوع را نشان داده است."

دیدگاه‌ها