کد خبر : 1731840 | 27 دی 1399 ساعت 21:03 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: با لیونل مسی تیم قوی تری هستیم

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا دیدار فردا شب برابر بیلبائو را دشوار توصیف کرد.

کومان: با لیونل مسی تیم قوی تری هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب و در دیداری دشوار در ضربات پنالتی موفق به غلبه بر سوسیداد و صعود به فینال سوپرکاپ شد. بر خلاف تصور بیلبائو نیز رئال مادرید را مغلوب کرد تا حریف بارسلونا در دیدار فردا شب لقب گیرد. رونالد کومان در نشست خبری قبل از این دیدار ابراز امیدواری کرد لیونل مسی در بازی فردا شب در میدان حاضر باشد.

 

رونالد کومان گفت: "همه بازیکنان باید 100 درصد باشند و این مهم ترین جام و بازی فصل نیست. لیونل مسی در تمرینات حاضر شده و فردا با توجه به شرایط او در مورد بازی دادن به مسی تصمیم خواهیم گرفت. برای فینال سوپرجام دادن انگیزه به بازیکنان لازم نیست. شما باید آرام و با اعتماد به نفس بوده و برنامه تیمی را رعایت کنید.

 

1558906

 

ما نباید به خود فشار بیاوریم و باید تلاش کنیم سیستم فعلی را فردا شب نیز در میدان پیاده کنیم. یک مسابقه پیچیده برابر یک حریف سخت سرخت و سخت کوش در انتظار ما خواهد بود. ما باید بازی خود را انجام داده و تلاش کنیم اتفاقات درون زمین را کنترل کنیم. بیلبائو شایسته پیروزی و رسیدن به فینال بود و نتیجه دیدار نیمه نهایی نشان می دهد هر چیزی در فوتبال امکان پذیر است.

 

این مهم ترین جام فصل برای بارسلونا نیست. اما تلاش می کنیم عملکرد خوبی داشته و موفق به کسب عنوان قهرمانی شویم. اگر پیروز شویم ثابت می کنیم بارسلونا در مسیر درستی قرار گرفته است.  طبیعتا وقتی لیونل مسی در میدان حاضر باشد ما تبدیل به تیم قوی تری می شویم. ما در حال صحبت کردن در مورد بهترین بازیکن جهان هستیم و من امیدوارم او قادر به حضور در ترکیب بارسلونا باشد.

 

شرایط آنسو فاتی و سرجی روبرتو؟ نمی خواهم برای بازگشت این دو بازیکن تاریخ تعیین کنم. اما سرخی روبرتو می تواند دو هفته دیگر در ترکیب قرار گیرد و نکته مهم این است که آنها به خوبی روند بهبودی را طی کنند."

دیدگاه‌ها