کد خبر : 1731849 | 27 دی 1399 ساعت 22:45 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاس گل ماهینی برای آماده‌باش مقابل استقلال (عکس)

ماهینی با پاس گل برابر ذوب آهن اکنون آماده تقابل با استقلال می‌شود.

پاس گل ماهینی برای آماده‌باش مقابل استقلال (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، حسین ماهینی که در نیم فصل گذشته با نمایشی درخشان در نساجی موفق شد شرایط خوبی را پشت سر بگذارد، در فصل بیستم با حضور در جمع نارنجی‌پوشان به دنبال موفقیت در تیم ابراهیم صادقی است.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس که به شکلی عجیب از جمع سرخپوشان جدا شده بود، بعد از تجربه حضور در استقلال اهواز، ملوان، ذوب آهن و نساجی اکنون ششمین تیم لیگ برتری خود را با حضور در جمع شاگردان ابراهیم صادقی و در اوج تجربه دنبال می‌کند. ماهینی که در فصل گذشته در نساجی نمایش موفقی برای ارسال پاس گل از خود به جا گذاشته بود، برابر ذوب آهن نیز توانست پاس گل بدهد تا تیمش بعد از هفته‌ها در مسیر برد قرار گیرد. ارسال دیدنی و تند و تیز او در اواسط نیمه دوم با ضربه سر دیگر مدافع سایپا (فریبرز گرامی) به گل اول این بازی تبدیل شد. در ادامه نیز ماهینی توانست با تجربه بالای خود در کنار دیگر مدافعان سایپا، شرایط را برای موفقیت و دستیابی به سه امتیاز فراهم سازد.

 

1563186

 

ماهینی که روزهای خوبی را در ذوب آهن پشت سر گذاشته بود و در این تیم توانسته بود به تیم ملی و پرسپولیس نیز راه یابد، با پیراهن سایپا توانست روز خوب خود را با پاس گل تکمیل کند و در روز غیبت مهندس پاس گل این تیم، یک ارسال دیدنی را برای گلزنی نارنجی‌پوشان شکل دهد.

 

مدافع راست سایپا هفته آینده بهمراه تیمش برابر استقلال قرار خواهد گرفت، تیمی که خاطرات تلخ و شیرینی از آن در خاطر دارد. از مصدومیت تلخ رباط صلیبی در دربی که کار او برای ادامه حضور در جمع سرخپوشان را سخت کرد تا برد با تیم برانکو. باید دید او اینبار برابر استقلال چه نمایشی به جا خواهد گذاشت و برابر محمود فکری که در فصل گذشته در نساجی با او سابقه همکاری داشته، به جا خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها