کد خبر : 1731866 | 28 دی 1399 ساعت 08:28 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهم مردم هستند که برایت کلاه از سر بردارند

طالقانی: برزگر همیشه برایم قابل احترام بوده است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی گفت: مردم به همه نمره می‌دهند و مهم این است که سال‌ها بعد آنها با دیدن آدم، کلاه از سرشان بردارند.

طالقانی: برزگر همیشه برایم قابل احترام بوده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدرضا طالقانی در مورد وضعیت این روزهای کشتی تاکید کرد: کشتی فقط  تمرین کردن نیست  و باید بچه‌ها مسابقه بدهند. تا زمانی که بچه‌ها در مسابقه رسمی حاضر نشوند، معلوم نمی‌شود چه وضعیتی دارند. نزدیک به یک سال است که تیم درست محک نخورده است.

رئیس سابق فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه کار اداره فدراسیون سخت است، گفت: کار اگر سخت نباشد که همه می‌توانند آن را انجام دهند. در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هم همین را گفتم که این طرح‌های سند راهبردی خوب است، اما پیاده کردنش اهمیت دارد و اینکه در نهایت به کسب مدال و موفقیت منتهی شود. مثال هم زدم که 650 میلیون بودجه می‌گرفتم، اما همین چند سال پیش بودجه کشتی شده بود 10 میلیارد و حالا هم اصلاً با این ارقام کار پیش نمی‌رود. برای یک سفر، فقط 800 میلیون تومان هزینه تهیه بلیت می‌شود.

«برزگر از نگاه من مردی است که همیشه عاشق کشتی بوده است.» محمدرضا طالقانی با بیان این جمله اضافه کرد: کاری ندارم که قبلا وقتی  رئیس فدراسیون بودم و برزگر سرمربی تیم ملی، چه مصاحبه‌هایی انجام شد. برزگر را انسانی می‌دانم که عاشق کشتی است و همیشه به دنبال اعتلای این رشته بوده است. او برای من همیشه قابل احترام بوده و خواهد بود. آن مدل مصاحبه‌ها هم همیشه بوده و هیچ وقت دنبال این نبودم که ببینم چه کسی در گذشته علیه من حرف زده و بخواهم جبران کنم.

طالقانی گفت: هر کسی به نحوی می‌خواهد کار پیش برود و هر کسی نظر خودش را دارد. استاد امیر حمیدی می‌گفت کار هیچ وقت گم نمی‌شود. همین است که حالا هر فدراسیونی می‌آید، به من لطف و محبت دارد، چون کار من در جهت کشتی بوده است. هر کسی کار کند، اثرش را می‌گذارد، شاید این اثر چند سال بعد مشخص شود. مردم به همه نمره می‌دهند. مهم این است که سال‌ها بعد مردم با دیدن آدم، کلاه از سرشان بردارند.

دیدگاه‌ها