کد خبر : 1731867 | 28 دی 1399 ساعت 08:29 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران کنونی بمانند، اوضاع بدتر می‌شود

جباری: فوتبال ایران میراثی ندارد

مجتبی جباری می‌گوید عملکرد مدیرن فدراسیون فوتبال خوب نبوده و امیدوار است این بار یک نفر از دل جامعه فوتبال در انتخابات فدراسیون رای بیاورد.

جباری: فوتبال ایران میراثی ندارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مجتبی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد فدراسیون قبلی فوتبال و انتخابات پیش روی این فدراسون اظهار کرد: به طور کلی فدراسیون فوتبال موفق نبوده و نتوانسته بستری خوب و موثر برای فوتبال محیا کند برای پیشرفت فوتبال، پیشرفت تیم های پایه و برگزاری بهتر مسابقات.  متاسفانه در این سال ها فوتبال پایه رشد خوبی نداشته و مشکلاتی بزرگی در مدیریت فوتبال وجود داشته است. مانند ماجرای قرارداد ویلتموس که اتفاق ناگواری را برای فوتبال ایران رقم زد.

 

وی ادامه داد: مدیران فدراسیون چیزی به عنوان میراث و یادگار باقی نگذاشته‌اند. آنها گروهی بودند که از یکدیگر حمایت می‌کردند و پست ها و موقعیت ها بین این افراد جابجا می‌شد. متاسفانه در این سال‌ها بخش‌هایی از فوتبال رها شده بود. مثل فوتبال پایه و رده های فوتبال ملی. مدیران قبلی اشتباهات زیادی داشتند و نتوانستند از پتانسیل ها به خوبی استفاده کنند، اگر مدیریت فوتبال این‌گونه است، همه می‌توانند در فدراسیون مدیر شوند.

 

جباری در خصوص احتمال انتخاب دوباره مدیران کنونی در انتخابات پیش رو گفت: اگر آنها باز هم انتخاب شوند نباید انتظار تغییر چندانی داشته باشیم. آنها نمی‌توانند پتانسیل ها را بشناسند و از کشورهای موفق در این حوزه الگو بگیرند. مسئولان قبلی وقتی اشتباه می‌کردند فضا را طوری آماده می‌کردند که کسی متوجه اشتباه‌شان نشود. الان فوتبال مشکل دارد و جذابیت‌هایش را از دست داده و فکر میکنم اگر از روسای قبلی کسی در انتخابات فدراسیون انتخاب شود، وضعیت بدتر می‌شود.

 

وی ادامه داد: ارتباطات نقش مهمی در انتخابات خواهد داشت، افرادی که در سال های قبل مسئولیت داشته‌اند، ارتباطات خوبی دارند و به هم وابسته هستند. اگر از هم حمایت کنند سر جای‌شان خواهند ماند و گرنه جایگاهی در آینده فوتبال نخواهند داشت.

 

جباری در خصوص حضور علی کریمی در انتخابات گفت: علی کریمی متفاوت تر از دیگران است. امیدوارم از ایشان حمایت شود و بتوانند انتخاب شوند. برای علی کریمی تجربه جدیدی است و تجربه آسانی هم نخواهد بود. امیدوارم با استفاده از مشاوره هایی که می‌گیرند و نفراتی که در کنارشان قرار خواهند داد بتوانند کم تجربیگی شان را در این عرصه را جبران کنند. به شخصه دوست دارم یک فرد فوتبالی انتخاب شود به شرطی که چیدمان نفرات درست باشد و از نظرات افراد با تجربه استفاده شود. امیدوارم علی کریمی رای بیاورد و  این شانس را داشته باشد که وارد فدراسیون شود.

دیدگاه‌ها