کد خبر : 1731910 | 28 دی 1399 ساعت 13:44 | 83.4K بازدید | 3 دیدگاه

خداحافظ تنبل فریبکار هفته‌ای 400 هزار یورو تلف‌کن!

پیام خداحافظی تند مجری معروف انگلیسی برای اوزیل

پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، در پیامی تند و تیز با مسوت اوزیل خداحافظی کرده است.

پیام خداحافظی تند مجری معروف انگلیسی برای اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل پس از نزدیک به هشت سال حضور در لندن در آستانه جدایی از آرسنال است و به نظر می رسد که پیرس مورگان یکی از کسانی است که رفتن اوزیل را جشن خواهد گرفت.

 

اوزیل در آستانه پیوستن به فنرباغچه است و مجری معروف تلویزیونی در پیام خداحافظی خود حسابی او را مورد انتقاد قرار داده است. مسوت اوزیل در سال 2013 به آرسنال پیوست و توانست با درخشش در ترکیب توپچی ها با این تیم سه باز قهرمان FA Cup شود.

پس از تمدید قرار با آرسنال در سال 2018 اما اوزیل افت کرد، هرچند طبق قرارداد آرسنال مجبور به پرداخت هفته ای 400 هزار یورو به این بازیکن بود. اوزیل این فصل توسط میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از ترکیب این تیم به طور کامل کنار گذاشته شده است.

پیرس مورگان که یکی از هواداران قدیمی آرسنال است و به اظهارنظرهای بی پروا، رک و جنجالی شهرت دارد در توییتر خود پیام کوبنده ای را خطاب به اوزیل منتشر کرده است:

 

 

1563287

 

"اوزیل را وقتی ابتدا به آرسنال آمده بود دوست داشتم. بازیکنی در کلاس جهانی با استعداد عالی ذاتی. حالا نمی توانم بیشتر از این صبر کنم تا رفتن این تنبل فریبکار هفته ای 400 هزار یورو تلف‌کن را ببینم! مسوت تو می توانستی اسطوره باشگاه باشی، اما زحمتش را به خودت ندادی. خداحافظ."

 

اوزیل و مورگان قبلا هم درگیر جنگ توییتری شده بودند و مورگان پیشتر اوزیل را "بازیکنی الکی گرون، خیلی کم کار و به شدت خود مهم پندار" نامیده بود.

 

وقتی اخبار جدایی قریب الوقع اوزیل از آرسنال به گوش رسید، مورگان همچنین پیشنهاد داد که می تواند به این بازیکن در رفتن کمک کند و نوشت: "بوووم! بالاخره یک خبر خوب در 2021! مسوت اگر احتیاج به یک راننده بدون کرونا برای رفتن به فرودگاه داشتی، من را خبر کن!"

دیدگاه‌ها